Dr.Ling skrev:Vet ikke om du vil ha 2 stusser eller 1, men hvis jeg skulle kjøpe nytt anlegg (2 stusser) hadde det enten blitt BERK sitt (bråker kanskje for mye). Eller Fujitsubo Legalis R fra GroupBuy'en på MR2OC hvis du vil ha originalt lydnivå men litt mer sporty lyd (http://www.mr2oc.com/showthread.php?t=185625). Eller så hadde jeg gått for Mongoose sitt, selv om pottene på det er noe usymmetriske.
Jeg tilhører kategorien som er lei av dundrende eksoslyd, vanskelig å få fin lyd av 3S-GTE'en synes jeg. Mye finere lyd av GTI'en. Nur Spec er jo ekstrem da, alt annet blir jo stille i forhold 
Jeg har vært inne på tanken på fujitsubo sin også. greia er at jeg ønsker som sagt et helt nytt eksosanlegg fra dp og ut, som også er stille og rolig og samme nivå mer eller mindre som orginalanlegget. jeg er en av de som synes en stuss ser ganske tøft ut, men er selvfølgelig også åpen for to.
jeg er også lei den utrolige lyden fra eksosen og synes det er mye mer behagelig med ett rolig eksosanlegg. lei dumpventil osv osv også hehe.
nurspec er som du sier veldig ekstremt. selv om man bruker lyddemperen så skal du ha temmelig dårlig hørsel og utroooolig lang lunte før du faktisk begynner å irritere deg over det. nurspecen var kul til å begynne med, men når man driver å kliper sammen nesebora og blåser i ørene hvert 10ende sekund pga dotter i ørene, da går grensa. vet det er flere som ikke bryr seg så mye om det der, men jeg er lei det hehe.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo