TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen har for mye penger... Maserati MC12 pÃ¥ SNØ dekt bane.!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #265293  av GhostRider88

Noen har rett og slett for mye penger. Tenk å hele tatt tenke på å ta med sin splitter nye Maserati MC12 på en bane som er dekt av snø... Man ber om trøbbel. :? Hadde dette vært min bil så hadde den stått inne i oppvarmet garasje og bare tatt ut på solfylte dager. (som jeg forøvrig gjør med mr2'en :P )

#265318  av sindrejl

fantastisk :) hadde jeg hatt nok penger hadde jeg såklart ville kjørt på vinteren, er en fantastisk følelse med masse hestekrefter og snø under labbene :D For han der med masse penger så er bilen til for å brukes, som han selv sier "whats the point of the car just sitting there" :D

har jo kjørt celica mk4, mr2 mk1, celica gt-four og supra mkiv på snø :) viktig å bare spyle godt ;) ;)

ville kanskje vurdert vinterdekk dog...

#265319  av celicat23

Han har noen kroner han der. I en annen episode så fulgte de han når han dro til ferarri og kjøpte en ex-M.S. formel 1 bil. Da fulgte det med banetrening, og når han skal bruke bilen på banetreff sender ferarri ett helt pit crew til han. Må være gøy å ha så mye penger.

#265320  av sindrejl

celicat23 skrev:Han har noen kroner han der. I en annen episode så fulgte de han når han dro til ferarri og kjøpte en ex-M.S. formel 1 bil. Da fulgte det med banetrening, og når han skal bruke bilen på banetreff sender ferarri ett helt pit crew til han. Må være gøy å ha så mye penger.
høres fantastisk ut :D :D

denne også er fin på vinteren tipper jeg:

#265348  av Tiendreal

sindrejl skrev: denne også er fin på vinteren tipper jeg:
ser k-k-k-k-kaldt ut hehe, kommer til føste svingen og puster på gassen... da sitter du med truten godt planta i et tre :p