TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bestilling fra ats

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #265853  av BT-GTI

skal nå bestille "chip" fra ats, men hvordan har folk sendt inn bestilling? litt vanskelig å ringe rundt og huke av valg på det bestillingsskjemaet dems via epost :roll: . er jo letter med fax men det har jeg ikke til rådighet 8)

noen som har noen tips? eller funker det å skrive hva mod jeg har og hva jeg ønsker av chippen?

#265859  av Larsen

Slik jeg gjorde det var å ta kontakt per email. Da jeg fikk kontakt så kopierte jeg bare over skjemaet i emailen og sendte til dem. Måtte riktignok sende det er par ganger før de fikk det, men jeg fikk riktig chip osv.

Det har vært litt rykter om at disse leverer sent og gjør dårlig arbeid fra don2k. Jeg aviser ikke at dette ikke er sant, men min chip fungere slik den skal

#265925  av donk2k

Mer fra ATS: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 924#265924

Dette kan gi problemer etter en viss tid selvom det er kontakt når den blir testa hos ats feks. Kan gi feil som kommer og går. Det er jo rett å slett et h.... å finne ut av.

Ser forresten også på Mr2oc.com at det har vært mange som sliter med ECU fra ATS.

SÃ¥nn da har jeg sagt mitt....

#265958  av BT-GTI

har 3 ekstra ecuer så ofre en er ikke noe problem.. noen klager over atss andre mener at det er det eneste muligheten annet en sprutt. har tenkt på piggyback en stund. men prisen var ikke så ille hos ats så jeg satser på dem. ( prøvde du ringe dem? er jo noen timer forskjell fra norge til statene.. sånn 12 timer ca)

men tror jeg skal låne meg en fax og kjøre alt via fax..

#266028  av Larsen

BT-GTI skrev:har 3 ekstra ecuer så ofre en er ikke noe problem.. noen klager over atss andre mener at det er det eneste muligheten annet en sprutt. har tenkt på piggyback en stund. men prisen var ikke så ille hos ats så jeg satser på dem. ( prøvde du ringe dem? er jo noen timer forskjell fra norge til statene.. sånn 12 timer ca)

men tror jeg skal låne meg en fax og kjøre alt via fax..
Det er vel cirka 7 timer forskjell. De holdet til i texas.

#266067  av ErikG

Jeg kontaktet dem gjennom Mr2oc.com

#266094  av BT-GTI

tror jeg bruker Mr2oc.com. virker som om det er veien å gå.