TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• høytaller str. og seter i CS...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #32999  av ST182

Noen som vet hva slags dim. det er på høytallerene i dørsidene på CS`n?
Og om CS har varmeseter som standard? De setene skulle vel gå greit inn i 91 Gti`n eller hva? Får tak i strøkne skinnseter foran og bak + dørsidene fra en total-vraka CS, for 6000,- . Er vel ikke så gæern pris det vel?

M.v.h
Kenneth
 #33005  av @lpher

ST182 skrev:Noen som vet hva slags dim. det er på høytallerene i dørsidene på CS`n?
Og om CS har varmeseter som standard? De setene skulle vel gå greit inn i 91 Gti`n eller hva? Får tak i strøkne skinnseter foran og bak + dørsidene fra en total-vraka CS, for 6000,- . Er vel ikke så gæern pris det vel?

M.v.h
Kenneth
Var det ikke 8" papphøytalere originalt i dørene der da?

6.000,- hørtes greit ut det da :-)

@lpher

#33044  av CelicaTurbo

Det er 8" høytalere orginalt om det er "System10" stereo i bilen med forsterker osv, men det er ikke alle CS som har dette. Det skal stå en liten plastplate på dørtrekket hvor det står "System10" og noe annet dilldall om det kommer fra en slik bil. Kenneth sin har f.eks. ikke plass til noe som helst i dørene om jeg husker rett (sparer i det minste mye vekt på slikt). Ellers, skal du få plass til 8" høytalere her må dem være seriøst grunne for det er ikke plass til mye i dybden, det er lettere å få plass til noen 6.5" der.

#33125  av kennethx

Og jeg har heller ikke setevarmere!

#33129  av CelicaTurbo

Ingen celicaer av disse årsmodellene har setevarme.. Ikke som jeg har funnet frem til ihvertfall og da må det i så tilfelle være noe særskandinavisk for dem få bilene som ble solgt på disse breddegrader..
 #33144  av ST182

:)

skal nok finne noen høytalere som ikke bygger så mye innover.. Kanskje @lpher har noen gode forslag til 8" som ikke er så dype? Jobber ikke han med bilstereo a?
:D

Setevarmer ble levert som ekstra-utstyr, var det jeg kom fram til når jeg bladde litt i verksted boka og titta over skjemaene over det elektriske.
sikkert ikke billig å bestille fra toyota heller...

kenneth

#33164  av CelicaTurbo

tviler på at prisen gjør det verdt å bestille fra toyota ihvertfall :)

men som sagt: det er ikke alle CS'er som har plass til 8", noen har ikke plass tilhøytaler overhodet, og jeg antar at det også ble levert noen med den "ordinære" stereoutrustningen hvor det var mindre høytalere i dørene.. du bør altså forsikre deg om hva det er for noen dørtrekk du får :)