Da var desverre min tid som MR2 sjafør over!
Kjøpte motor hos Egon på Motorimport i september 2003 pga at toppakningen på orginalmotoren røyk. Kjøpte da en 90mod 4AGZE for å få litt ekstra moro.
Bilen gikk som et "uvær" frem til sist fredag, da mye skumle lyder dukket opp. Satt bilen inn på Toyota på Alnabru i Oslo for en sjekk. Ble jææææææææævlig deppa da de ringte meg i ettermiddag og fortalte hva som hadde sjedd. Det var ett rådelager som hadde gitt etter, med alle følger det får. Ca pris for å ordne opp igjen, 30 STORE lapper!!!
Årsaken mente de var oljepumpa som ga for lite eller ingen olje. (slitt/ødelagt?) De hadde sett litt nøyere på diverse lagere i motoren og antok at den hadde gått langt over 200.000km, og at oljepumpa da rett og slett hadde gjort sitt. Når jeg kjøpte motoren sa Egon at den hadde gått 90,000km. Hvem kan jeg stole på? Føler meg kanskje litt lurt



Bilen gikk som et "uvær" frem til sist fredag, da mye skumle lyder dukket opp. Satt bilen inn på Toyota på Alnabru i Oslo for en sjekk. Ble jææææææææævlig deppa da de ringte meg i ettermiddag og fortalte hva som hadde sjedd. Det var ett rådelager som hadde gitt etter, med alle følger det får. Ca pris for å ordne opp igjen, 30 STORE lapper!!!
Årsaken mente de var oljepumpa som ga for lite eller ingen olje. (slitt/ødelagt?) De hadde sett litt nøyere på diverse lagere i motoren og antok at den hadde gått langt over 200.000km, og at oljepumpa da rett og slett hadde gjort sitt. Når jeg kjøpte motoren sa Egon at den hadde gått 90,000km. Hvem kan jeg stole på? Føler meg kanskje litt lurt
