min 2000 celica t23 senka med tein coilovers og 19 toms felger 

Vedlegg
Sist redigert av celicagt4205nord den 20 sep 2008 19:36, redigert 2 ganger totalt.
voivoi skrev: Nei nei, kommer an på stylinga detKommer ann på smaken det, noen liker det andre ikkeHar dere fått motorfeil lyset etter at dere skifta luftfilter? Eg fekk det
Dennis87 skrev:jeg har motorlyset på i min bil...lurer på om det kan ham luftfiltret å gjøre eller om det er fordi cat er fjernet...begynte ikke å lyse før jeg hadde kjørt til trondheim fra drammen...meget irriterendevoivoi skrev: Nei nei, kommer an på stylinga detKommer ann på smaken det, noen liker det andre ikkeHar dere fått motorfeil lyset etter at dere skifta luftfilter? Eg fekk det
![]()
har ikke fått noe motorfeil varsellampe på min.
Kom det lenge etter du satt filteret på?
Har du tettet der du fjernet vacum slanger med en slik gummi propp?
hvis det kom lenge etter kan det være olje fra luftfilteret som har satt seg på MAF sensoren, så du kan jo prøve å rense den
celicagt4205nord skrev:Du blir plaget med motorlyset når cat er fjærnet.Det jeg gjorde på min var å ta ut den bakeste lamdan, å la den få friluft.Da var problemet borte.Dennis87 skrev:jeg har motorlyset på i min bil...lurer på om det kan ham luftfiltret å gjøre eller om det er fordi cat er fjernet...begynte ikke å lyse før jeg hadde kjørt til trondheim fra drammen...meget irriterendevoivoi skrev: Nei nei, kommer an på stylinga detKommer ann på smaken det, noen liker det andre ikkeHar dere fått motorfeil lyset etter at dere skifta luftfilter? Eg fekk det
![]()
har ikke fått noe motorfeil varsellampe på min.
Kom det lenge etter du satt filteret på?
Har du tettet der du fjernet vacum slanger med en slik gummi propp?
hvis det kom lenge etter kan det være olje fra luftfilteret som har satt seg på MAF sensoren, så du kan jo prøve å rense den
csstian skrev:Du blir plaget med motorlyset når cat er fjærnet.Det jeg gjorde på min var å ta ut den bakeste lamdan, å la den få friluft.Da var problemet borte.Samme som en kompis av meg med en mr2 mk3 (som jo har samme motor som celica'n) gjorde, og det funker for han også.