Tenkte jeg skulle være snill med bilen i helgen ved å vaske og polere den så den gjenspeilet hele byggefeltet i lakken. Trodde den skulle bli så fornøyd, men istedet svarer den med å skape seg å lage problemer
For det første så virker ikke speedometeret lenger. Hvorfor dette skulle slutte å funke pga. utvendig vask er for meg et stort mysterium.
Å i tillegg så begynner "Engine Warning" lyset å lyse når jeg kjører. Kan dette ha noe med speedometeret å gjøre?
Å sist men ikke minst så er det akkurat som bilen har mistet en del av effekten sin. Drar ikke likebra som før. Merker ingen problemer med motor utenom at effekten liksom ikke er hva den var.
Bilen det dreier seg om er en 1991 Modell med turbomotor.
Vis dette er takken for å vaske bilen så slutter jeg med det omgående

For det første så virker ikke speedometeret lenger. Hvorfor dette skulle slutte å funke pga. utvendig vask er for meg et stort mysterium.
Å i tillegg så begynner "Engine Warning" lyset å lyse når jeg kjører. Kan dette ha noe med speedometeret å gjøre?
Å sist men ikke minst så er det akkurat som bilen har mistet en del av effekten sin. Drar ikke likebra som før. Merker ingen problemer med motor utenom at effekten liksom ikke er hva den var.
Bilen det dreier seg om er en 1991 Modell med turbomotor.
Vis dette er takken for å vaske bilen så slutter jeg med det omgående

[X]Toyota Celica 1.8l
[X]Toyota MR2 Turbo
---------------------------
PÃ¥ jakt etter original/Godkjent MR2 Turbo
[X]Toyota MR2 Turbo
---------------------------
PÃ¥ jakt etter original/Godkjent MR2 Turbo