hmsilset skrev:er nok ikke kassa som rykker først der. 98synken er jo meget bra også.aneriks skrev:hadde heller ikke hørt om noen som hadde gjort det så ble i grunn litt nyskjerrigPå min er det 98 modell turbokasse,og jeg har 156hk
BT-GTI skrev:Kassa virker superdupert:) Litt treg ned i første giret,men det ordner seg nok når det blir skifta olje.hmsilset skrev:er nok ikke kassa som rykker først der. 98synken er jo meget bra også.aneriks skrev:hadde heller ikke hørt om noen som hadde gjort det så ble i grunn litt nyskjerrigPå min er det 98 modell turbokasse,og jeg har 156hk
kennethx skrev:jaja, har nett brukt opp min 3. girkasse jeg nåDu mener vel misbrukt opp....
Abramz skrev:celica gt4 fikk vel det meste oppgradert til 94 modellen.Det er noenbetydlige forskjeller mellom St165 og st185 også.
før den tid er de vel bygd rimeli likt?
Morten skrev:hmm, dagali du tenker på? da var det faktisk regnkennethx skrev:jaja, har nett brukt opp min 3. girkasse jeg nåDu mener vel misbrukt opp....Er jo ikke akkurat normalt bruk det du driver med når du spinner åttetall på tørt med R-dekk og 4wd vel?