TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken bensin?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #268129  av -magnus-

Hvilken bensin kjører dere på MR2? Jeg har alltid fylt 95 oktan, men en dag jeg fylte full tank med 98 oktan merket jeg at den brukte mindre bensin?!

Hvilke erfaringer har dere?
 #268131  av aneriks

-magnus- skrev:Hvilken bensin kjører dere på MR2? Jeg har alltid fylt 95 oktan, men en dag jeg fylte full tank med 98 oktan merket jeg at den brukte mindre bensin?!

Hvilke erfaringer har dere?
jeg brukte 95 på gti`en ,
men når jeg fikk en litt trimmet turbo gikk jeg over til 98

#268146  av BT-GTI

bruker 99 merker litt forskjell faktisk, hvis jeg bytTer tilbake til 98 .mulig det er bare i hode men,men :roll:

MEN BRUKER altid mye bensin :twisted: køkjøring er til å grine av.

skulle jeg ha en beninssparer så hadde jeg kjøpt corolla eller avensins eller tråsykkel

#268151  av Larsen

Bruker 98 uansett. Min begynner å hakke bra hvis jeg kjører 95.

#268579  av roste1

jeg er enig med BT-GTI. bruker kun 99 på min. merker ikke så stor forskjell til 98 men stor til 95. + at motoren har det bedre med 99 Er ikke så mye dyrere:P

#268715  av MR2PÃ¥l

Er det bare Shell som har 99 bensin????

MR2PÃ¥l :?

#268716  av James

MR2PÃ¥l skrev:Er det bare Shell som har 99 bensin????

MR2PÃ¥l :?
Ikke at jeg har prøvd å finne det, men har enda ikke sett 99 bensin her i Bergen?! :? Noen som vet som selger?

#268718  av sleeper

de fleste shell stasjoner selger 99...

#268729  av tettwatt

Med det fantastiske navnet V-power racing, og holdbarhet som en gjennomsnittlig ferrari :D

Kjører bare på 99 jeg og

#268730  av nomad25

Er V-power 99oktan? I så tilfelle har jeg også bare kjørt på det...hehe

#268738  av sleeper

nomad25 skrev:Er V-power 99oktan? I så tilfelle har jeg også bare kjørt på det...hehe

du får v power i både 95 og 99 octane..

#268750  av Bite me...!

Har snakket med et par bensinstasjonsjefer, og det virker som om dei ikke har tank kapasitet til å ta inn 99oktan her på Sørlandet. Eg har bare sett 99 på østlandet... Fint om vi kunne fått til en oversikt over hvor en kan tanke 99oktan....
Sist redigert av Bite me...! den 14 feb 2008 00:53, redigert 1 gang totalt.

#268751  av Bite me...!

:lol:
Sist redigert av Bite me...! den 24 okt 2007 23:25, redigert 1 gang totalt.

#268768  av James

Bite me...! skrev:Hei godt folk...!
Har snakket med et par bensinstasjon sjefer, og det virker som om dei ikke har tank kapasitet til å ta inn 99oktan her på Sørlandet. Eg har bare sett 99 på østlandet... Fint om vi kunne fått til en oversikt over hvor en kan tanke 99oktan....
Føler det samme gjelder vestlandet... Skulle fylle på Shell/Bergen her isted og var ikke noe 99 bensin å finne... Hadde bare V-power 95 :?

#268775  av Larsen

Bite me...! skrev:Hei godt folk...!
Har snakket med et par bensinstasjon sjefer, og det virker som om dei ikke har tank kapasitet til å ta inn 99oktan her på Sørlandet. Eg har bare sett 99 på østlandet... Fint om vi kunne fått til en oversikt over hvor en kan tanke 99oktan....
Gå inn på shell.no Der finner du en oversikt over hva slags bensin de forskjelige stasjonene tilbyr.