TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mr2 mk2 med mørke felger strømmen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #269374  av |plumbo

Var hos en veldig god kompis i helga naboen hans hadde viste en mk2 med KH skiter og mørke gråfelger noen her ??
Vedlegg
DSC01121.JPG
DSC01121.JPG (283.21 kiB) Vist 858 ganger

..

#270083  av Nico_18

det er nok min bil skjønner u :) gå inn på galleri så ser du. men bor på skjetten så har sikkert vært innom noen :) når var det du så bilen og hvor?

#270086  av Sven

Var det kanskje deg som lå bak meg fra Hvam og opp til Skjetten i går da?

#270119  av |plumbo

så bilen ovenfor strømmen stor senter ( inne i bygge felte rett over )kjører fra shell gjenom hoved gata gjenom sentere , til lyskrysset tar du til venste , kjører forbe charlys kebab og opp til høyre så ligger så jeg den på høyre side av den veien du kjører oppover mot den lille rundkjøringa .

:)

#270267  av Nico_18

var ikke meg da :P

.

#270268  av Nico_18

hva kjørte du da sven? for kan ikke huske jeg har liggi bak noen mr2/celica/supra den 3'de
 #270269  av Nico_18

siden kjører med org. front mens resten av bilen er styla og sånn. var jo utenfor for en stund sia nå vettu, men kan garrantare at jeg er den enste mr2'n med den breie veilside spoileren på bagasjen hvor det står modball rally.com

;P

#270275  av Sven

Jeg kjørte MR2. Var mørkt så jeg så bare at det var en MR2.

.

#270361  av Nico_18

da var det nok ikke meg sven :( :P