TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota celica 97

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #33612  av Remi

karokker synes om den her? http://www.aeronard.com/celica.zip
synes den ser bra ut men den koster 150k
og den er eid av en toyota mekaniker fikk noen bilder av understellet også : http://www.aeronard.com/celica2.zip

#33619  av tbergstad

Like rask som original celica st185 cs?!?... Piss meg i øret...

#33621  av Goose

Remi: denne 1997 modell som vi snakket om ser helt rått ut, men den koster deretter.

Hvis du vil style bilen så helle kjøp en 1996 modell som er 30 000 biligere da har du rå til styling..

Ellers om du skal ha en 2.0 GT model med 175HK det er opp til deg, jeg hadde ikke det, og jeg klaget ikke på det heller.

Det er lett for alle å si skaffe deg en med masse hk, men er du opptatt av hk? Jeg er ikke det, kanskje derfor jeg satset på vanlig 1996 modell og på en 2000 som ikke er T-Sport.

Jeg mener at vil du bruke 150k på bil slik som denne 1997 så kjøp den.
Jeg hadde gjort det.

#33622  av sindrejl

ganske teit å skrive "like rask som celica cs" og så skrive 0-100 på 8 sec, da cs har noe over 6 :)

#33630  av kennethx

Han har sikkert kappet med kameraten sin som har BOV i friluft, kjører 95 oktane, 150kg med sub/forsterere i bagasjerommet og en feit fjortis kjærring i passasjersetet. Men han var jo like "rask" ? :twisted: :twisted: :twisted:

#33632  av Goose

mange klarer å vinne med bilersom er halvparten så sprek, kommer ann på sjoføren og hvor mye den satser... hjelper ikke å ha 215hk hvis man tørr ikke å prese gassen i bånn.

#33657  av Remi

Goose ja æ trur det heller mot 96modelen som tross alt er en go del billigere skal jo kjøpe styling noe anna e det ikke snakk om.. vell hester koster mye penger.. og det grenser til kor mye ekstra æ orke og betale for og ha masse hester under panseret.. greit at det går fort men nor bilen så og si skal brukes til og fra jobb og loding i helgene ka i faen skal man me 200hester da? det e bare en ekstra ut gift, men seff det er opp til en selv og bedømme

#33698  av CelicaGT

1.8 funker heilt fint til sitt bruk. Foreldra mine har en 99 Celica 1.8. Fantastisk fin på langturer, ligger godt på og ser kliss lik 2.0 gt.
Prisen veit eg ikkje om e dyr, det får andre svare på.
Den såg iallefall fin ut. :)
2.0 min bruker ca 8 sek til 100. Meiner 1.8 var oppgitt med 10,2... :?:

#33704  av @lpher

CelicaGT skrev: 2.0 min bruker ca 8 sek til 100. Meiner 1.8 var oppgitt med 10,2... :?:
Hørtes mer riktig ut det ja....91 Celican 2.0 GTi'n min var oppgitt til 8,4 fra fabrikk mener jeg å huske...

@lpher