Legger her ut noen bilder... 
masse merker osv..

masse merker osv..
GhostRider88 skrev:OOohhh NICE!!hadde gjerne kjøpt den jeg om jeg hadde hatt råd og så spandert hundre tusen på skikkelig lakkgleder meg som en liten unge til jeg skal innover til fredagen
Vil bare nevne det at supraen er ganske mye penere enn bugattien... flere som mener det samme? Bugattien er egentlig ikke særlig utseende messig pen bil.. Ville ikke ha brukt 13mill på den ihvertfall...(om jeg hadde hatt 13mill til overs
)
sindrejl skrev:hehe trur du hadde hatt noen slanter til overs når du først kjøper en slik bilGhostRider88 skrev:OOohhh NICE!!hadde gjerne kjøpt den jeg om jeg hadde hatt råd og så spandert hundre tusen på skikkelig lakkgleder meg som en liten unge til jeg skal innover til fredagen
Vil bare nevne det at supraen er ganske mye penere enn bugattien... flere som mener det samme? Bugattien er egentlig ikke særlig utseende messig pen bil.. Ville ikke ha brukt 13mill på den ihvertfall...(om jeg hadde hatt 13mill til overs
)
celicat23 skrev:AUDI R8 er sååå nice. Skal ned dit på lørdag. Får se om jeg gidder dra med meg kamera. Skal ivertfall bort og titte ekstra nøye på supra'nhelt enig der ass. Skal ta masse bilder selv i morgen
celicat23 skrev:AUDI R8 er sååå nice. Skal ned dit på lørdag. Får se om jeg gidder dra med meg kamera. Skal ivertfall bort og titte ekstra nøye på supra'nhelt enig der ass. Skal ta masse bilder selv i morgen
sindrejl skrev:bugattien i den fargen er utrolig stygg, de burde kosta på seg noe penereFor et utviklingsprogram på over 15 millIARDER kroner synes jeg vel strengt tatt de kunne kostet på seg en litt bedre design helt generelt... Er få superbiler jeg kan tenke meg som er så lite pen som veyron - uansett farge.