TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• World's Quickest MR2 + 600 WHP MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #270570  av Mr2Even

World's Quickest MR2

600 WHP MR2

#270586  av Larsen

Må være en syk klutsj på den siste der...

#270594  av sleeper

tru rmr2 er en SKUMMEL bil og kjøre år du nermer deg lavge 10 sec drag.... vandrer jo overalt...( den raskeste som har gått i usa ble jo vraket grunnet det...)

#270600  av FireWalk

SYkt!! :shock:

#270604  av GhostRider88

den nedertse er jo akkurat som å se min det når jeg gir litt på :lol:

Men serriøst... HELT sykt!! :shock: har jo problemer med å holde den rett, selv etter at den har kommet opp i fart.. :twisted:

#270606  av Ivar

Det er synd vi ikke har en Media-seksjon her på forumet hvor du kan putte alle disse videoene.

#270609  av Amund

Ivar skrev:Det er synd vi ikke har en Media-seksjon her på forumet hvor du kan putte alle disse videoene.
Lov å bruke augene :wink:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewforum.php?f=51

*flyttet til media*
 #270610  av Amund

Mr2Even skrev:World's Quickest MR2

600 WHP MR2
Du som har vert her så lenge, burde kanskje vite om media delen på forumet? :roll:

Så siden dette er den tekniske delen av forumet har eg flytta tråden til media.
 #270650  av Mr2Even

Amund skrev:
Mr2Even skrev:World's Quickest MR2

600 WHP MR2
Du som har vert her så lenge, burde kanskje vite om media delen på forumet? :roll:

Så siden dette er den tekniske delen av forumet har eg flytta tråden til media.
Tenkte på media når jeg postet den, men var litt i tvil. Nå vet jeg hvor sånt hører hjemme ihvertfall :wink:

#270683  av Amund

DEt er bra :D

#270706  av Insanity

hmmm...... missbruk...... mr2 skal kjøres på svingete vei/bane... ikke ødelegges på rattlåsracing

#270718  av WaxFraq

fullstendig enig med deg!!! det der er voldtekt av noe som er laget for et litt annet formål..!!! :roll: