TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: AE 86

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #270732  av rallyroger

Har kjøpt en GT4 st205, så må selge driftebilen min....
1986 modell Toyota Corolla AE86, hvit/sort "panda" lakk. Dette er bilen som sto på japan auto til 49 000,-
Etter jeg kjøpte den har jeg montert ny stol ( 2500,- ) og tatt service ( olje + filter + plugger + diff og gear oljer )
Bilen har: bur, 4 punkt sele, 2 x bøttestol, grenrør, eksos, coilere, filterkit, + div.
Har kjørt mot en ke70 med samme motor ( 4age ) hvor eier påsto at det skulle være rundt 150 hk, han kjørte ikke fra meg for å si det slik..Bilen er helt rå å kjøre og har en lyd du får gåsehud av.

Selges for 40 000,- ( står i lillestrøm )

98852454

Pratmakere/drømmere/prutere og annet rask bes ringe sin mor.

video av bilen :

#270766  av Xlr8

kan du legge ut bilder av bilen? når ble den tatt inn i norge?

#270788  av rallyroger

ikke for å være frekk.. men 40 k.. med skilter?? hehe... legger ut bilder etterhvert, vil egentlig ikke selge, så selger jeg 200sx`n min først trekker jeg denne.
Dette er en høyrestyrt driftebil, brukt til dette og bygget for det.

#270908  av Larsen

rallyroger skrev:ikke for å være frekk.. men 40 k.. med skilter?? hehe... legger ut bilder etterhvert, vil egentlig ikke selge, så selger jeg 200sx`n min først trekker jeg denne.
Dette er en høyrestyrt driftebil, brukt til dette og bygget for det.
Vet, regnet egentlig ikke med det, men disse bilene hadde ikke vært mye hadde det ikke vært for status disse bilene har fått.

#271014  av Lørnings

Det er riktig, de hadde vært verdt sånn 10-15000 akkurat som de vanlige gt'ene! :wink: Dette frister da jeg muligens skal flytte nærmere rudskogen til sommeren=) Bilder?

#271038  av Tore

Er vel denne??

http://www.japanauto.no/brukt/biler/152.htm

Men flere bilder er ikke dumt! :D [/img]

#271883  av rallyroger

Er den der ja, om en eller annen henter den raskt ( i løpet av en uke ) så går den for 36,- det er skambillig!!