TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Are, Tore og Radni i Max Power :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #270824  av elino

Gratulerer med forside og hele 10 sider på Supra-trioen :D :D :D
Her på forumet som mr.ourom (Are), tore TT 95 euro spec (Tore) og Tevosupra (Radni)

Bladet kommer ut på mandag. Dette er siste utgave av Max Power (bladet legges ned)

Bilde
Sist redigert av elino den 10 nov 2007 19:42, redigert 2 ganger totalt.

#270838  av Stiansen

Gleder meg, gått lenge og vente på dette nå :D

#270846  av elino

Stiansen skrev:Gleder meg, gått lenge og vente på dette nå :D
Er litt moro at reportasjen kom med da :wink:

#270857  av tojo

:D ojojoj mmm skal stå klar mandag morgen.

#270898  av Th4 Ghost

så det lå på lageret i butikken jeg jobber i..hadde lyst til å snik-titte, men tror jeg hadde fått kjeft av skjefen da :P

#270928  av lexusmann

MÃ¥ sjekkes ut, ja... :wink:
men hvorfor legges bladet ned??Selger det dårlig?

#270929  av hmsilset

Skjønner at det selger dårlig når gatebil er bedre 8) og uansett er det jo en engelsk utgave av max power også som jeg synes er bedre.

#270933  av sindrejl

pfff eneste de har i gatebil er to tonn flere reklamer og resten av bladet er skvisa fult av damer, med alt for store pupper og grisetryner, som deiger seg ut foran en bil

#270936  av hmsilset

sindrejl skrev:pfff eneste de har i gatebil er to tonn flere reklamer og resten av bladet er skvisa fult av damer, med alt for store pupper og grisetryner, som deiger seg ut foran en bil
Jeg er autofil og synes det blir veldig teit med de damene som står i veien for bilene :P Tenkt hadde det funnest ett blad med bare biler på norsk og fra norge.Det hadde vært bra.Er jo en del bra biler og mange bra byggemiljø.

#270938  av celicat23

Rart at det ikke har slått noen av disse redaktørene her til lands at BILSPORT har klart seg såpass bra i alle disse år, uten "her er små lubne anette fra sotra som liker og ligge spredd over en sliten ford mens hun forteller oss om første gangen hun prøvde ass-to-mouth bak i en sliten sierra" tøvet som norske blader alltid skal ha med :roll:

Men skal ivertfall lese igjennom artikkelen om supra'ene neste gang jeg er innom bensinstasjonen.

#270954  av tommis

celicat23 skrev:Rart at det ikke har slått noen av disse redaktørene her til lands at BILSPORT har klart seg såpass bra i alle disse år, uten "her er små lubne anette fra sotra som liker og ligge spredd over en sliten ford mens hun forteller oss om første gangen hun prøvde ass-to-mouth bak i en sliten sierra" tøvet som norske blader alltid skal ha med :roll:

Men skal ivertfall lese igjennom artikkelen om supra'ene neste gang jeg er innom bensinstasjonen.
:lol: dagens! Kan ikke si meg mer enig.

#270956  av sindrejl

:mrgreen: :mrgreen:

#270977  av sx-4-ever

Det er synd Max Power skal legge ned. Synest selv at dette bladet er mye mye bedre en gatebil. Er lei av gatebil bladet som driver med masse køddebilder og teite reportasjer.. Damene har også tatt mye over gatebil bladet, som igjen gjør at Max Power er mye bedre for oss som er intresert i og lese om biler.

#271020  av elino

Celicat23: Jeg kan garantere 10 babefrie sider ;)

Max Power legges ned pga sviktende salg..

#271027  av Speeder

celicat23 skrev:Rart at det ikke har slått noen av disse redaktørene her til lands at BILSPORT har klart seg såpass bra i alle disse år, uten "her er små lubne anette fra sotra som liker og ligge spredd over en sliten ford mens hun forteller oss om første gangen hun prøvde ass-to-mouth bak i en sliten sierra" tøvet som norske blader alltid skal ha med :roll:

Hva syntes Anette om ATM?