TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner til denne?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #271516  av lexusmann

Bacardi8 skrev:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default

Likte løsninga med eksosen..:)
Tja, jo...ikke så gæærnt, men mangler noe oppå bak... :lol:

#271517  av Bacardi8

Heh...ja det er sant..:)

#271518  av Insanity

hmmm.... er noe med proposjonene som er helt galt... kan nesten grense til hærverk......

#271522  av Bacardi8

PÃ¥ med border front, 94 baklykter og en carbonvinge..? FÃ¥tt driftestuket da veffal...

#271526  av -magnus-

Stylinga var grei nok, men mangla jo noe bak. Hadde vært råere med to fete potter ut bak. Syns jeg da. :P

#271537  av predator

Synes stylingen var kjempefin jeg, men enig med at det manglet noe bak ja, iform av eksos...
Noen som vet hvilken styling det eR?
:D

#271545  av inzane2012

fronten er en "lett" modifisert tom's front(eller er det bomex, husker aldri forskjellen på di to) og sideskjørtene er border...bakfangeren er ikke lett og si pga den er så kraftig modifisert...kanskje det er en orginal som bare er bygd om...men likte litt av løsningen med eksosen da, som stikker ut på siden, ser temmelig spessielt ut og sikkert ikke mange som har samme løsningen...men den manger deffinitvt ei bra bakvinge som matcher resten av stilen...kanskje ei modifisert 2000gt vinge eller ei litt modda veilside vinge hadde gjort susen:)

ved nermere innspeksjon ser det nesten ut som han har støypt inn border splitters på orginal bakfanger og så bygd litt på med glassfiber:)

#271558  av marlboro1310

Var noe spesiellt med den bilen ja,har vel ikke sett slik eksosløsning før på en Mk2...men der er flere elementære ting som mangler synes jeg... :roll:
Smak og behag uansett...

MEN hallooooooooooooo.....prisen...er det gulldublert motor eller???!! :shock:

#271560  av celicat23

Prisen er ikke så mye og diskutere uten og ha sett bilen. Hvis den er tatt vare på, og det stemmer at den aldri er vinterkjørt (noe du ser lett under og på kalippere/dempere osv) så er det greit og betale litt ekstra for noe strøkent.

Men det avhenger også av at den er strøken og aldri vinterkjørt.

#271562  av marlboro1310

forskjell på å barbere seg og kutte av seg hue da vell!!! greit at bilen kan fremstå som strøken,og "ikke vinterkjørt" men å legge 140 000kr for en 1991 modell Toyota MR2 Mk2 GTi er jo på grensen til galskap uansett...

Du kan skaffe deg litt av en Mr2 Turbo til den prisen...og det er twice as fun,om den så er vinterkjørt eller ikke...

det er da seff min mening...140K,lend me strenght hahaa

#271571  av GhostRider88

denne falt ikke i smak etter min menig og grunnen til at jeg mener det er:

*mangler spoyler. Ser så naken og "skallet" ut.
* helt feil farge :?
* mindre pent styling kitt. (grusom bakfanger)
* eksosen er på helt feil sted.
*ALT for høy pris.

Ja er ikke så mye mer å si da hehe :lol:

#271581  av aneriks

predator skrev:Synes stylingen var kjempefin jeg, men enig med at det manglet noe bak ja, iform av eksos...
Noen som vet hvilken styling det eR?
:D
boomex front (litt modifisert)
modena bakfanger (litt modifisert)
kan være modifiserte border skjørt med modifiserte luft intak, men jeg tror jeg har sett noen som ligner på disse, men husker ikke hva de heter

#271618  av ArildM

Vet Mr2 og en god del andre sportsbiler er smak og behag når det gjelder å fjerne spoiler bak, men må bare si fysj så grusomt.

#271624  av GhostRider88

ArildM skrev:Vet Mr2 og en god del andre sportsbiler er smak og behag når det gjelder å fjerne spoiler bak, men må bare si fysj så grusomt.

siterer den. Mr2 må ha spoyler etter min mening. man bryter linjene helt uten... :?