Fikk litt problemer med bilen i går. Stod litt på tomgang og så at temperaturen nesten var på rødmerke. Viften startet ikke. Hvor ligger sikringene til vifta? Har ikke fått tid til å feilsøke pga. at jeg reiste vekk på jobb i dag. Sjekket en sikring i boksa ved lmm men den så bra ut(Hadde ikke måleinstrument så fikk ikke målt den, men bytta med sikringen ved siden av.)
Temperaturen i varmeapparatet veksler mellom lunken og varm. Det blir var luft viss jeg har litt turtall.
Er det noen som har en idè om hva problemet kan være? Er ganske stresset med flytting og jobb for tiden så håper å slippe å feilsøke så mye.
Og haster ekstra mye siden den he***tes vinterbilen står med 1,5 cm slakk i bærekule og gåen drivleddsmansjett.
Trodde det skulle være nok med 2 biler 
Temperaturen i varmeapparatet veksler mellom lunken og varm. Det blir var luft viss jeg har litt turtall.
Er det noen som har en idè om hva problemet kan være? Er ganske stresset med flytting og jobb for tiden så håper å slippe å feilsøke så mye.
Og haster ekstra mye siden den he***tes vinterbilen står med 1,5 cm slakk i bærekule og gåen drivleddsmansjett.

'89 Audi Coupe Quattro
x - '93 Celica ST185 (Carlos Sainz #2002)
x - '85 Audi 80 Quattro (Vinterbil)
x - '93 Celica ST185 (Carlos Sainz #2002)
x - '85 Audi 80 Quattro (Vinterbil)