Jeg mistenker at det er flere som meg der ute: Har hatt en kosebil en stund, men savner litt ekstra spark i ryggen. Når Mk3 var ny fantest det svært lite for å hjelpe på dette. Nå har det kommet turbokits fra mange forskjellige leverandører.
Så her er et par ting jeg lurer på:
1) Har du / kjenner du noen som har montert turbo i sin Mk3? Detaljer...
2) Hvilket at kitene er best / billigst / krever mindst vedlikehold?
Jeg har funnet turbokit fra følgende: TTE, Lampka Motorsport, PE, Top Secret, Power Enterprise, Apexi, samt Blitz Performance tror jeg også har et kit.
Det finnes sikkert flere også?
Etter å ha studert ganske mye virker det som at TTE sitt kit kommer til å bli bra, men dyrt. Jeg har snakket med flissundet om montering av et kit, og de er keene. Vi kunne jo slått oss sammen noen stykker og utskremt en frivillig prøvekanin som kan tråkke i salaten en stund før vi/dere andre går steget ut.

TTE sitt kit...
Les om TTEkitet her
Øyvind
Så her er et par ting jeg lurer på:
1) Har du / kjenner du noen som har montert turbo i sin Mk3? Detaljer...
2) Hvilket at kitene er best / billigst / krever mindst vedlikehold?
Jeg har funnet turbokit fra følgende: TTE, Lampka Motorsport, PE, Top Secret, Power Enterprise, Apexi, samt Blitz Performance tror jeg også har et kit.
Det finnes sikkert flere også?
Etter å ha studert ganske mye virker det som at TTE sitt kit kommer til å bli bra, men dyrt. Jeg har snakket med flissundet om montering av et kit, og de er keene. Vi kunne jo slått oss sammen noen stykker og utskremt en frivillig prøvekanin som kan tråkke i salaten en stund før vi/dere andre går steget ut.

TTE sitt kit...
Les om TTEkitet her
Øyvind