kurve/tåkelys
Legg innLagt inn:25 nov 2007 19:43
Hei.
er det noen som vet om det er H1/H3 i kurve/tåkelys på en MR2 1992.
har tenkt på xenon
er det noen som vet om det er H1/H3 i kurve/tåkelys på en MR2 1992.
har tenkt på xenon

WaxFraq skrev:akkurat den diskusjonen om hvorvidt det er sinnsykt jævlig å møte en bil med HiD i tåke/kurve lyktene blir jeg ikke med på...Jeg uansett tilgode å se en eneste bil med HiD i tåkelysa til dags dato - inkludert nye biler
da på grunnlag av hvor mye bedre det blir for sjåføren å se...
jumbo skrev:WaxFraq skrev:akkurat den diskusjonen om hvorvidt det er sinnsykt jævlig å møte en bil med HiD i tåke/kurve lyktene blir jeg ikke med på...Jeg uansett tilgode å se en eneste bil med HiD i tåkelysa til dags dato - inkludert nye biler
da på grunnlag av hvor mye bedre det blir for sjåføren å se...
lasse skrev:Jeg harHmm, sikker på at du ikke blander begreper her nå?![]()
Naboen har i S3en sin også, men det er sikkert ettermontert kit det også.
jumbo skrev:lasse skrev:Jeg harHmm, sikker på at du ikke blander begreper her nå?![]()
Naboen har i S3en sin også, men det er sikkert ettermontert kit det også.
Har du virkelig oppgradert tåkelysa dine for 5-10 lapper?
lasse skrev:Hmmm, har ihvertfall skikkelig xenon, kjøpt et kit med spenningsboks og pærer ihvertfall...
Kosta langt fra 5-10 lapper da
jumbo skrev:lasse skrev:Hmmm, har ihvertfall skikkelig xenon, kjøpt et kit med spenningsboks og pærer ihvertfall...
Kosta langt fra 5-10 lapper da
Om du har høyspenningsanlegg er det riktig ja - bare mistenker at mange som nevner xenon eller spesielt HiD i virkeligheten bare bytter til bedre pærer og tror de har det samme.
Lov å spørre ca hvor mye du måtte ut med ? HiD kits har jo tradisjonelt kosta flesk.
Dessuten (sorry om det høres veldig surmaget ut, er ikke meningen) skjønner jeg egentlig ikke helt poenget med å mangedoble lyset i lykter som bare skal lyse opp de første få metrene foran bilen allikevel... Uansett hvor mye lys du stapper i de lyktene vil de jo ikke funke noe bedre som nærlys, snarere tvert imot fordi selvblending fra bakken rett foran bilen øker.