TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spm ang deler til lexus

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #273133  av Kim-s

Hei var litt uheldig i går og kjørte inn i en midtrabbatt (var skikkelig drittføre)

kjørte inn på nærmeste bensinstasjon og der så jeg at det var lite luft i dekket, og regnet med at jeg hadde punktert, også ble det et hakk i felgen, men det kan jeg leve med..

men så når jeg kom på motorveien merket jeg en vibrasjon i bilen når jeg fikk litt hastighet. og at rattet står litt skeivt når bilen går rett frem.

så jeg når jeg parkerte så tittet jeg litt på hjulene og da ser jeg at det som ikke var borti midtrabbaten sto helt rett, men det som kom borti står skeivt litt sånn som dette: | \ (ikke så ekstremt men, dere skjønner tegninga)

så det jeg lurer på, hva kan ha blitt ødelagt? og hvor får jeg tak i deler til forstillingen? er det bare toyota/lexus som fikser det?

Bilen det er snakk om er en 99modell lexus is 200.

Håper på svar, mvh Kim-s :roll:

#273135  av csstian

Da vil jeg tro at du har bøyd et styrestag.Da vill jeg anbefale deg å ta en tur innom et verksted.Så får du vite hva som må nytt.Så bestiller du det hos toyota,men bytte det kan du få gjort hvor som helst.+ at du må ha ei 4-hjulsmåling etterpå.Men jeg ville nå dratt te Toyota siden di har litt kjennskap tildenne type bil.