Har nå omsider fått skrudd i sammen bilen igjen etter å ha byttet kaldstarter bensinslangen og bensintanken, men nå går motoren ujevnt.
Den ligger å jager mellom 2k-2,1k omdreininger, går fint etter start, men etter et halvt min så begynner den å jage.
Tenning er satt til 10grader med kortsluttet diagnose kontakt. Hadde ikke dette problemet før jeg byttet slangen og tanken, kan det være vakumlekkasje?
Har ingen feilkoder og gasswiren er passe stram. Med litt gasspådrag så går den jevnt, så er vel en tomgangssikring elns som stopper turtallet på 2,1k?
Hva skal turtallet ligge på varm tomgang? Er det skadelig for motoren å la den gå slik mens jeg feilsøker?
Den ligger å jager mellom 2k-2,1k omdreininger, går fint etter start, men etter et halvt min så begynner den å jage.
Tenning er satt til 10grader med kortsluttet diagnose kontakt. Hadde ikke dette problemet før jeg byttet slangen og tanken, kan det være vakumlekkasje?
Har ingen feilkoder og gasswiren er passe stram. Med litt gasspådrag så går den jevnt, så er vel en tomgangssikring elns som stopper turtallet på 2,1k?
Hva skal turtallet ligge på varm tomgang? Er det skadelig for motoren å la den gå slik mens jeg feilsøker?
90mod Celica 2.0l GTi
Selges hvis prisen er rett
Selges hvis prisen er rett
