TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• EBER problemer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #274669  av Fred

Monterte eberspraecher utbygginssett idag. T settet. Får opp feilkode 14, noen som veit hva det er? brenneren går i 5 sekunder før den kutter. Starter ikke kupevifta som den skal heller.

edit, skriveleif...

#274691  av csstian

er det med ur eller fjærnkontroll?

#274696  av Fred

kun ur..

#274704  av larsst185

jeg husker ikke helt nøyaktig men har data på dette på jobb.Mener kansje dtc 14 er overheat.Kan komme av luft i kjølesystemet evt at pumpa ikke går.noen ganger må du prøve noen ganger før alt av luft er ute av systemet.

#274705  av Fred

har nok data på dette her på jobb selv, men tenkte å titte litt på det idag se! selve varmeren funker fint når bilen går, da brenner den som den skal. har kjørt noen mil med bilen og fått lufta den, så regner med at lufta er ute... men vannpumpa, hører jeg at den går eller? tenkt litt på den sjøl, sitter litt vanskelig til, men kjenner liksom ikke at det summer i den...
varmeren brenner i, tja, 5 sekunder tenker jeg, før den stopper og kjøler seg ned igjen.
starter heller ikke vifta inni bilen, men den skal kanskje gå litt før den gjør det..

#274863  av Fred

Da var det iorden. Settet jeg hadde fått fra eber var for sikkerhets skyld feilkoblet.... to ledninger med samme farge som hadde bytta plass på releène. eneste forskjellen var 0.5 og 0,75 kvadrat tykkelse på ledningene. Fikk se det etter litt glaning på koblingsskjema.