TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En skrue løs...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #34174  av Zerpent

I går natt så hadde jeg bilen inne på fabrikken der jeg jobber. Når jeg kjørte den ut igjen så fannt jeg en skru på gulvet der bilen hadde stått. Vet ikke om den lå der fra før men. Legger ved et bilde av den. Noen som aner hvor denne kan komme fra under bilen? Skal prøve å få den på grav i morgen og sjekke om jeg ser noe.
Vedlegg
Bilde(054).jpg
Bilde(054).jpg (12.44 kiB) Vist 2374 ganger

#34176  av Mr2 Mk2

ser ut som bare en skru til et deksel?
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 24 feb 2004 22:47, redigert 1 gang totalt.

#34177  av Zerpent

Maskinskrue vil si?

#34179  av MRQuoc

maskinskrue .. en som står på motoren eller noe mekanisk ?
mens deksel ser som regel litt svakere _kanskje_ større ut for å holde igjen noe lett plastikk `.-... det du mener Jostein ?
:]

#34180  av Mr2 Mk2

er vel delt opp i 2 typer eller no maskinskrue små gjenger,og karroseri skruer litt større avstand mellom gjengene,Men er vel gjerne for det meste slike klips som holder dekslene sammen.Men noen steder er de vel festet med skruer.

#34181  av Zerpent

Er vel en maskinskrue. Tror jeg... :?

Et litt bedre bilde:
Vedlegg
skru.gif
skru.gif (252.09 kiB) Vist 2353 ganger

#34185  av Christian

Det der er garantert en skrue til dekslene under bilen din, det er de eneste som pleier å ruste såpass :)

#34186  av Zerpent

Takk! Får sjekke det i morgen da. Bare håpe at ikke hele bilen faller fra hverandre innen da. :)

#34190  av Zerpent

Tenkte meg det ja. :D

#34193  av memo

the words: "needle in a haystack" comes to mind :lol: :lol:

#34196  av sindrejl

Christian skrev:Det der er garantert en skrue til dekslene under bilen din, det er de eneste som pleier å ruste såpass :)
nåh.. da bør du IKKE se ned i motoren min .. ;)

#34257  av Christian

Hehe, motoren min har i alle fall ingen skruer av den typen der, ikke ruster de heller :wink:

#34271  av Zerpent

Det var til et deksel ja. et plastdeksel under som har løsnet litt. Det har også fått seg en trøkk. Sikkert etter at jeg har kjørt over noen kanter med snø for det var mye snø pakka innunder dekselet. Det så ut til at festene var bretta. Når jeg får den på grav så skal jeg prøve å sette inn igjen skruen og se om jeg får dekselet skikkelig på plass igjen.