TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lakkering av skiboks(østlandet)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #275455  av bullit

Noen her inne som vet/kan ta på seg en lakkeringsjobb av en skiguard 850?? den er grønn nå, men sku gjerne vært lakkert svart metalic...
Spør på vegne av min far. Han har fått tilbud på lakkering med metalic for 4000. Mne ville nå gjerne høre med dere karer :lol:

Bor på Lillehammer btw

#275725  av |plumbo

Lillehammer karosseri og lakk ( der jeg jobber ) evt ??

#275726  av bullit

Så bra... kunne vi fått til en bra deal da eller??? oss ts-ognere imellom:)

#275729  av |plumbo

vet ikke skal høre med mr evensen så får vi se ;)

#275757  av bullit

Ahh, så bra da...

#277361  av 2r-e-rik

hvorfor ligger ikke denne i lakkerin og karroseri?

men 4000 for å lakke en skiboks? det er jo en fleske til pris...

personlig syntes jeg ski bokser er noe drit å lakke men det er min mening.. vi tar 6 tusen + mva for lakkering av skiboks..

#277366  av |plumbo

samme prisen som vi tar . dritt er det ikke og lakke da ;) store fine flater eneste skigard boksene som kan ha en stygg tendens til og dra klar lakken litt ved den nederste profilen på topp loket :P ( får vel si det på en pen måte jeg men det kaldes også sig ..)

#277401  av 2r-e-rik

det har mest med selvfølelsen å gjøre tror jeg..
glassfiber er og blir et porøst materiale som krever et ekepsjonelt grunnarbeide...

#277403  av |plumbo

galssfiber er enkelt og greit noe dritt !!
du kan pusse det så det er rettere en et flygel og det går 1-2 år med god sommer varmeså er det like fordømt bulkete igjen ( corvette stingray er et veldig gått eksempel på det siden den har glassfiber karosseri )

#277431  av 2r-e-rik

huff.. corvette ja.. får ikke sove jeg nå etter ha tenkt på all den glass fiberen..

men noe som er enda værre.. GLASSFIBER STYLING...

ikke passer det... å når du har justert det til å passe.. sparklet å slipt, 2 runder med slipe grunning og så lakk....
så kommer kunden fjorten dager senere med et lik av en fanger å lurer på om det er mulig å reparere igjenn...

#277464  av |plumbo

hehe ja den kjnner jeg til :D
men på privat basis til seg selv er det greit med disse jalla fangerne ... men jeg tar utgangspunkt i plastik når jeg bygger styling i allefall ;)