TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Problemer med varmeapparat SUPRA MKIII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #34422  av Shyggen

Imårrest startet jeg bilen å satt viften på men resirk. på..
Innen jeg var ferdig med å skrape rutene og satte meg inn i bilen var vifta helt død.. på 1,2,3,4 og auto.. spjell og lignende åpner og lukker.. men, vifta går ikke..

Står i brukerhånd boka at det skal være noen sikringer under høyre kickpanel.. men, finner kun en power connector der.. ikke no sikring.. eller knapp som det står..

Noen som vet hva dette kan være? skal sjekke når jeg kommer hjem, se om jeg får lånt meg en prøvelampe for og sjekke om det kommer strøm dit i det hele og store.

Mvh Raymond

edit1: Ingen som vet noe ang. dette?

#34522  av Shyggen

:D Ble anbefalt denne siden for hjelp ang. supra.. men, må si her var det døtt.. menmen, fant ut hva det var.. plukka ut vifta som var orginal på bilen, der var bare foos igjenn av børster o.l

Meget merkelig at denne ikke har bråkt noe mer, har bare blitt slitt til det ikke er noe mer igjenn..så død.. :)

Fikk tak i en annen ganske fort da..

Thanx anyway

#34532  av CelicaTurbo

Det er dessverre ganske få eiere med mk3 her, vi har faktisk flere med mk4.. det leder dessverre til at det ikke er så alt for mange som kjenner til spesielle problemer med denne bilen..

men jo fler jo bedre ikke sant? :wink:
 #34554  av Shyggen

Regna nesten med det, er jo en gammel bil :)

Vurderer en Skyline R34 men, skal se hvordan det går med de 3stk som er på tur inn i svergie for tiden.. om de får regget disse blir det mest sannsynli ny bil på meg :D kan jeg bruke denne som.. leke bil :D
 #34555  av Shyggen

Regna nesten med det, er jo en gammel bil :)

Vurderer en Skyline R34 men, skal se hvordan det går med de 3stk som er på tur inn i svergie for tiden.. om de får regget disse blir det mest sannsynli ny bil på meg :D kan jeg bruke denne som.. leke bil :D

#34560  av @lpher

Er jo en liten andel mkIII eiere her da...men ikke alle av dem som er like aktive...bestandig ;-)

@lpher

#34579  av chris

Shyggen skrev:Hehe, ikke som meg.. supergeek med Supra :D wheehee, er ganske aktiv av meg på nettet :D

Holder du til a?
;)
Vedlegg
Image1.jpg
Image1.jpg (45.22 kiB) Vist 3685 ganger

#34580  av chris

for øvrig er det 3 ts-ogn folk med supraer i trondheim da. en mk2, en mk3 og en mk4.

Og så er det vel en viss Hernes fra stjørdal, som ikke er medlem her, med mk4, right?

#34585  av Turbotrille

Jeg er nå ganske aktiv på mange forum.
Skriver ikke alltid like mye overalt, men er der, leser og skriver om det er interresant.

#34595  av @lpher

Shyggen skrev:Hehe, ikke som meg.. supergeek med Supra :D wheehee, er ganske aktiv av meg på nettet :D

Holder du til a?
Som Chris så eminent demonstrerte her...så er jeg lokalisert i trønder-hovedstaden ja 8)

@lpher

#34596  av Shyggen

hehe :) joda.. :D så det etter litt :D

Meget bra hinthint aksjon det dær ja :)

Nor-trøndelag ja.. blir lang å kjøre om man skulle gjøre et supra treff ellno da :D

Men, hadde vært digg

#34597  av @lpher

chris skrev: for øvrig er det 3 ts-ogn folk med supraer i trondheim da. en mk2, en mk3 og en mk4.
Glemmer du ikke "SupraTurbo" nå? ;-)
chris skrev:
Og så er det vel en viss Hernes fra stjørdal, som ikke er medlem her, med mk4, right?
Stemmer...han som ble omtalt i siste nummer av Ekspressen...i tillegg til en som holder på å bygge opp 2 mkIV supra'er....som til daglig jobber hos Toyota Hell Bil i Trondheim....ingen av disse herrene er spesielt nett-kyndige...dessverre....for oss :-)

@lpher

#34598  av @lpher

Turbotrille skrev:Jeg er nå ganske aktiv på mange forum.
Skriver ikke alltid like mye overalt, men er der, leser og skriver om det er interresant.
Er vel du og Toysport som er mkIII guruene her inne...or am i wrong? :D

@lpher