oh.. det er mye jobb. bytta min rett før jul, var noen timer skruing på to man..
men det gikk fint

bruk stål pakning. du kan enten gå for TRD pakning eller så kan du kontakte ett frima som heter KRB trading. ligger i drammen, men de sender sikkert bitene til deg.
du burde gå på å bytte alle pakningene i toppen, tenker da på innsug, bensingalleri, eksos, toppdeksel, simeringer til kammene.
hvor langt har reima di gått? bytt denne og strammelageret hvis du er usikker. eller begynner å nærme deg skifteintervall
samme med viftereim og servo reim.
pass på å få rengjort motoren godt, det har en tendens til å legge seg mye sot på stemplene, vikrig å få dette bort, da minsker du faren for tennings bank, og motor skader.
når du er ferdig er det lurt å kjøre en motor flush, Omega har en som er bra. fåes på mekonomen.
la bilen gå på tom gang i 15 - 20 min og så bytter du olje og filter.
jeg fikk i snitt en kilo høyere oljetrykk og 30 grader laver olje temp. etter å ha renset motoren.
Celica GT-4 CS (2295/5000) (god bilen)
Celica 2.l GTI (rallycross national)
MR2 MK1 (solgt)
Aygo mmt sport + (solgt)
2 x Corolla GT (skrot)
Golf 1 (solgt)
2 x Tercel (skrot)
Idrett lukter svette, sport lukter bensin
