TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• XYZ Autoparts

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #276277  av celica_st185

Noen her som har hørt noe om disse? http://www.xyz-racing.com/coiloverkit.p ... class_id=4 Ser di har både coilovers og store bremser til både celica og mr2...

#276732  av TurboFun

XYZ har meget bra saker som er testet godt ut i japan.
Bremsene deres er også blandt de bedre på markedet.

#276842  av erling

Er ikke det samma ulla som D2 og K-Sport?

Bare at hver gang de finner en "ny produsent" elokserer de dem en annen farge :P

#276877  av TurboFun

erling skrev:Er ikke det samma ulla som D2 og K-Sport?

Bare at hver gang de finner en "ny produsent" elokserer de dem en annen farge :P
Har ikke testet coiloverene desverre.

xyz har vært på markedet side 98, så usikker på når D2 kom.
K-sport staret jo opp i fjor, og nå ha Dahlback kommet med samme som D2 bare i egen farge og dobbel pris :)

xyz er de eneste som leverer med flere valg klosser og med skikkelig data over bremser og coilovere. SÃ¥ der ligger de jo lit foran de andre.
De har jo også et par biler som de kjører løp med, men nå har vel de andre det også etterhvert...

#276944  av JDM Garage

Nok et Taiwan basert firma som selger samme greiene som alle de andre D2, K-Sport etc.. Ok eller ikke, dette er et møkka firma som spammer meg ukentlig med sine produkter selv om jeg har bedt dem om å IKKE ta kontakt før jeg ønsker det...

Blir nok ikke så se i min kolleksjon med det første..

#277225  av TurboFun

JDM Garage skrev:Nok et Taiwan basert firma som selger samme greiene som alle de andre D2, K-Sport etc.. Ok eller ikke, dette er et møkka firma som spammer meg ukentlig med sine produkter selv om jeg har bedt dem om å IKKE ta kontakt før jeg ønsker det...

Blir nok ikke så se i min kolleksjon med det første..
Har du prøvd ut produktene deres og sammenlignet mot D2 osv?