TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har erfaringer med Magic styling

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#276520  av oleb

Ja.
De lover 100% passform, men kittet vi fikk var ikke i nærheten. Det har blitt myyyyye mer arbeid enn hva vi ble forespeilet.
Pluss for at han prøvde å ordne opp etter seg ved å sende nye deler, samt betale tilbake litt av kjøpesummen, men 100% passform? Nein..

#277812  av Nikko

100% passform kan du glemme og det tar jæææævlig tid før du får varene.
 #279489  av R_power

Jææælige tid ???? Det var du som ikke henter delene!!!! De speiler ligger her ennå!!!
De siderskjørt du kjøpte var bolt on + du fikk en veldig hyggelig venner pris. Så jeg vet ikkje ka du klager etter!!!???? Prøver du blackmail oss eller??? :evil: :evil:

Nå det gjelder Ombyggningkit, så er ikke de skjermene verste jeg har sett. Skjermene fra firma i USA er MYE verre!!
Enkel ting har ikke så bra passform, Det er sant. Men vi har ordnet opp så godt vi kunne. Fleste styling vi har solgt har bra passform.

Mvh
Magicstyling
 #279689  av oleb

Posten var ikke ment for å svartmale firmaet ditt, og som jeg sa, pluss for at du prøvde å ordne opp. Jeg er veldig glad for det.
Det jeg har å utsette er 100% passformgarantien du opererer med. Greit nok at du har sett andre kit som har mye verre, men det rettferdiggjør ikke det at du kan reklamere med 100% passform, for det var det absolutt ikke.
 #279691  av R_power

Det var ikke deg jeg mente som prøver å svartmale oss.
Passformsgarantid er ikke slik du oppfattet. Det vi mener er hvis ikke delene passer bra, vil kunde få full betaling tilbake. ;)
Vi har solgt flere hundre styling til forskjerllige Japanske biler. De fleste passer bra og vi er fornøyd med det. Enkel produksjonsfeil vil skjer uansett.