TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Glass Targa Tak til MKIII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#34533  av CelicaTurbo

Du kan jo høre med Toyota men det blir nok heftig dyrt.. tror det enkleste er å finne noen som har en delebil et sted, enten en privatperson eller en bilhøgger.. du kan prøve http://www.nbfbildeler.no som er en landsdekkende database av bilhøggere, eller http://www.bildelsbasen.se/ i Sverige.

#34556  av Shyggen

Har kanshe en som hadde sånn på sitt vrak :) skulle visst få hele bilen for bare noen 1000,- :D med en turbo motor og en kraftig bak skade :D

Skal fære og se på denne til neste uke.. så får jeg nye seter til bilen min væffal..

#34557  av Shyggen

Har kanshe en som hadde sånn på sitt vrak :) skulle visst få hele bilen for bare noen 1000,- :D med en turbo motor og en kraftig bak skade :D

Skal fære og se på denne til neste uke.. så får jeg nye seter til bilen min væffal..

#34562  av @lpher

Shyggen skrev:Har kanshe en som hadde sånn på sitt vrak :) skulle visst få hele bilen for bare noen 1000,- :D med en turbo motor og en kraftig bak skade :D

Til bare et par tusenlapper så tror jeg du trygt kan kjøpe den usett...og selge de delene du ikke trenger selv ;-)

@lpher

#34567  av Shyggen

var snakk om 3-4000,- jepp, må uansett bytte ut innredningen.. for det ser ut som kjærringa som har hatt min bil tidligere har funne en bruk til høyre handa i bilen mens hu kjørte.. faen onnanert hull i sete på denna :D

Automatgir vettu.. ikke mye anna å sette høyre handa til bruk i..

Og det var manuell kasse på denne.. kan og være kjekt og ha..

Viss T-Taket i glass er helt og innredningen er jo dette vært mer en 4000lapper.. så hvorfor ikke.. motoren skulle visst være trimmet endel.. rundt 300hk+ men, dette er usikkert.. så standen på motoren er usikker.. men, uansett kjekt og ha..

Hmm, kan jeg flytte den turboen og over på min bil å lage twin turbo? ;)

Væffal legge I/C dobbelt.. burde få bedre kjøling av den grunn..

#34582  av Turbotrille

Shyggen skrev: Væffal legge I/C dobbelt.. burde få bedre kjøling av den grunn..
Høres ut som det kan bli trangt.
Bedre å få tak i en ny kjøler. 8)

#34588  av @lpher

Shyggen skrev: var snakk om 3-4000,- jepp, må uansett bytte ut innredningen..
Løp og kjøp! :D
Shyggen skrev:
Automatgir vettu.. ikke mye anna å sette høyre handa til bruk i..

Og det var manuell kasse på denne.. kan og være kjekt og ha..
Sant nok....
Shyggen skrev:
Viss T-Taket i glass er helt og innredningen er jo dette vært mer en 4000lapper.. så hvorfor ikke.. motoren skulle visst være trimmet endel.. rundt 300hk+ men, dette er usikkert.. så standen på motoren er usikker.. men, uansett kjekt og ha..
Uansett åssen du vrir å vender på det..så er det jo en skikkelig loppemarkedpris da ;-)
Shyggen skrev:
Hmm, kan jeg flytte den turboen og over på min bil å lage twin turbo? ;)
Tja....hvorfor ikke! NOT! :D
Shyggen skrev:
Væffal legge I/C dobbelt.. burde få bedre kjøling av den grunn..
Hørtes ikke spesielt effektivt ut..LOL :-)

@lpher

#34591  av Shyggen

Nei, jeg vet ikke hva det er plass til der heller.. Er litt newb men, blir bedre når det er mekke vær ute :)

Har ikke garasje *snufs*

Joda må hende det vraket der, kommer uansett til å tjene på det så :D

Heey! why not :D