TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stølen, spottet pÃ¥ Rimi i Rælingen :p

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #277380  av egotrip

Sto å fylte bensin da en svært så lav Honda Civic kjørte inn på parkeringsplassen til rimi og leita litt rundt etter en passe parkeringsplass.. Rygga inn og rygga litt for langt ?? :P

Pen bil du har, og SVÆRT lav.

//espen

#277383  av Stølen

Ææææææ...!! I've been spotted :lol:

Ja, de har ikke rydda bra på plassen der..! Snøhauger langt inn i p-felta jo..! Tredde eksosrøret inn i en dunge, men det var ikke verre enn det (heldigvis..!)

La du merke til at det var NORSKE skilter på...?? 8)

#277404  av egotrip

hehe :) bra det ikke var no værre en det !

Jepp så at du hadde fått deg norske skilter :) og på skiltramma stod det "nûrnburg" ettelleranna ? må få deg ts-ogn skiltramme å "supportere" klubben litt syns jeg ;) selv om du har bytta merke :D

#277428  av Stølen

Hehe, skal vurdeeere skiltramme ja :D Blir pressa stygt av Club Honda Norge også, så det kan hende jeg forholder meg nøytral og støtter Höfler i Nürnberg :wink:

Går litt i surr for meg, Nürburg(ring) og Nürnberg er to veldig like navn men to helt forskjellige steder i Tyskland.... Nürnberg ligger mellom Frankfurt og München (ganske langt sør), mens Nürburg ligger helt vest i landet, ikke langt fra grensa til Nederland...

Skulle helst hatt skiltramme der det sto "Nürburgring" på 8)