TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lav bil + mye vann = dÃ¥rlig kombinasjon..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #278790  av FireWalk

Var egentlig ikke tenkt å skrive noe om dette siden det bare er en bagatell, men tenkte det kunne være nyttig å vite for andre her som har lav/senket bil og styling.

Var ute og kjørte i går siden vi på vestlandet skjelden har noe særlig snø. Det regnet ganske voldsomt og vi har vært plaget med flom og høy vannstand i det siste pga stormen som var.

Så kommer jeg rundt en sving, og der var det en gigantisk vann-dam i kjørebanen.

Jeg havnet midt oppi dette. Kaminari bakleppa på bilen er formet som et slags schoop under bilen, så den må ha fanget opp store mengder vann slik at denne ble regelrett revet av bakfangeren på bilen... Den var slete rett av plastikken på bakfangeren.
Jeg hørte et "krøøønsj" og så noe rødt som lå igjen bak bilen. "faen.." tenkte jeg og gikk bak og fikk slengt den inn i bilen igjen. Heldigvis var den ikke knust. Men den hadde fått seg noen stygge sår. Kjørte heldigvis ganske sakte når det skjedde.

Her er noen bilder...
Vedlegg
29012008342.jpg
29012008342.jpg (830.08 kiB) Vist 76 ganger
29012008343.jpg
29012008343.jpg (801.78 kiB) Vist 73 ganger