heisann.. mandag som var så merket jeg at det ikke var så mye futt i bilen når jeg skulle starte den. var akkurat nok strøm til at den startet.. jeg fikk en jeg målte senere på bateriet og det viste seg at det ikke kom strøm inn..
litt senere begynte alle varselampene og lyse.. men hvis jeg kjørte på høye turtall så forsvant di og strømåleren i dashbordet gikk opp...
tok inn bateriet og ladet det helt opp og hatt et lite prosjekt innvendig i bilen.. i dag skulle jeg starte bilen og da viste trømmåleren bra nivå og lysene lyste ikke...
har ikke målt enda men tenkte jeg skulle gjøre det..
men er det normalt at en dynamo fusker i slutten av levetiden?? har egenltig tenkt og bytte den men det virker som den fusker??
hva mener dere?
er det dårlig kontakt en plass eller er det normalt at dynamoene begynner og fuske??
takker for alle innspill...
mvh Ove Helgeland
litt senere begynte alle varselampene og lyse.. men hvis jeg kjørte på høye turtall så forsvant di og strømåleren i dashbordet gikk opp...
tok inn bateriet og ladet det helt opp og hatt et lite prosjekt innvendig i bilen.. i dag skulle jeg starte bilen og da viste trømmåleren bra nivå og lysene lyste ikke...
har ikke målt enda men tenkte jeg skulle gjøre det..
men er det normalt at en dynamo fusker i slutten av levetiden?? har egenltig tenkt og bytte den men det virker som den fusker??
hva mener dere?
er det dårlig kontakt en plass eller er det normalt at dynamoene begynner og fuske??
takker for alle innspill...
mvh Ove Helgeland
Sist redigert av Helgeland den 12 feb 2008 17:34, redigert 1 gang totalt.
Toyota MR2 SW20 1992 GTI
Audi A6 stv 1999
X Audi A4 stv 1997 X
X Peugeot 605 X
Audi A6 stv 1999
X Audi A4 stv 1997 X
X Peugeot 605 X