TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Utrivelig forum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #280231  av milcom

Var inne å så litt på mercefreaken sitt forum før idag. Mere utrivelig forum har jeg aldrig sett maken til! Den ene sleipe komentaren etter den andre. Nei huff, ser at jeg må holde meg inne her:D Hjemme koselig;)
 #280232  av hmsilset

milcom skrev:Var inne å så litt på mercefreaken sitt forum før idag. Mere utrivelig forum har jeg aldrig sett maken til! Den ene sleipe komentaren etter den andre. Nei huff, ser at jeg må holde meg inne her:D Hjemme koselig;)

Er kort å godt best her :D Ikke fått ett eneste skeivt ord om alle de teite innlegga mine.
 #280233  av milcom

kan hende at det var dissing av en som ville bytte en supra mot mercedes som tippet begeret for meg.
Lite sitat fra en av di som postet: Å kjøre en jojota gir omtrent like mye glede og nytelse som det jeg kan forestille meg at det er å stikke hele hodet opp i rompen på en ku. Bare rævva og møkk så langt øyet kan se.

Fy faen sier jeg bare!:P
 #280235  av hmsilset

milcom skrev:kan hende at det var dissing av en som ville bytte en supra mot mercedes som tippet begeret for meg.
Lite sitat fra en av di som postet: Å kjøre en jojota gir omtrent like mye glede og nytelse som det jeg kan forestille meg at det er å stikke hele hodet opp i rompen på en ku. Bare rævva og møkk så langt øyet kan se.

Fy faen sier jeg bare!:P

Hehe,en som fantaserer om sånt har ikke noe i en diskusjon å gjøre da..
 #280237  av milcom

sant nokk:P
 #280570  av @lpher

Kjip trend...det er jo stor overvekt av fjortisser på de fleste forum...som poster deretter "modne" ting :? Ikke bra...om man virkelig trenger nyttig info...