TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjøp av deler fra Suprastore.com(ikke fornøyd)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #280254  av kenobi_

Er det noen som har kjøpt deler fra Suprastore.com før? Jeg kjøpte noen deler fra de for en stund siden. I dag kom delene. Hadde bestillt Greddy turbo rimer i Svart farge, denne kom i sølv farge. Hadde også bestillt blanke blinklys til MKIV, ser ut til at jeg har fått til MKIII. HKS EVC 6 boost controlleren som jeg hadde bestillt var ikke i pakken i det hele tatt. Faen jeg er så forbanna :evil:

Har prøvd å ringe de, men de er ikke åpnet enda. Har skrevet en sint mail til de da. Men er det noe mulighet til å få rett deler, eller har jeg tapt penger? de bør nå kunne rydde opp etter seg. Er det noen som har noen positive ting å si om Suprastore.com? har som sagt aldri handlet fra de før.
 #280255  av kenobi_

Her er bilder av det jeg fikk
DSC00072.JPG
DSC00072.JPG (790.46 kiB) Vist 802 ganger
DSC00073.JPG
DSC00073.JPG (813.04 kiB) Vist 800 ganger
Noen som vet hvilken bil disse blinklyktene hører til, er det MKIII?
Vedlegg
DSC00075.JPG
DSC00075.JPG (901.39 kiB) Vist 800 ganger
 #280260  av 2000 ST

Fy å kjedelig....
Sitte og vente på godsaker og få feil....
Men hvis det er så galt at du ikke får erstatning eller nye deler, så kan jeg kjøpe de lyktene til mk3.
FÃ¥r du hvertfall noe igjen......
Mvh. Terje
 #280309  av tojo

Kjipt når slikt skjer,lyktene er nok til MKIII 89+ .
 #280324  av kenobi_

Jeg ringte til Suprastore i går. Snakket med en kar der som ikke virket så veldig interessert i problemet mitt. Eneste han sa var at de delene var sent ut, men han skulle sjekke ut hva som hadde skjedd. han skulle sende meg en mail/ringe etter 5-10 min sa han. Ha ha tenkte jeg, kanskje det er litt service allikevel. Men NEI, det gikk både 2-3 timer og jeg hadde ikke fått mail eller telefon. Så jeg ringte de igjen, da snakket jeg med en annen kar. Han sa at boostcontrolleren skulle vært sent fra HKS og ikke Suprastore. Han skulle sjekke hva som hadde skjedd med den sa han. Jeg sendte en mail med delene som var feil etc til han, så nå venter jeg på svar. Men har liksom mistet litt troen på de. :cry:

Det virker som de ikke har kontroll på noen ting, var egentlig heller ikke så hjelpsom. Bare de får pengene så gir de vel blanke. Jeg skal aldri handle noe fra de igjen det er nå helt sikkert. Delene tok også VELDIG lang tid før de kom.

SUKK
 #280373  av kenobi_

Jeg ringte de igjen i kveld, da sa de at delene var sendt i dag. Men jeg har tviler på det, i går sa de at de ikke hadde de delene jeg skulle ha på lager. Men plutselig i dag har de fått deler og de er sendt til meg. Ja ja jeg tror ikke det før de dukker opp i posten.

Men uansett så skal jeg aldri kjøpe noe fra http://www.suprastore.com igjen. de virket veldig likegyldig og rotete, bare glad jeg ikke kjøpte for mange tusen kroner. Så jeg vill ikke anbefale andre å kjøpe noe fra de,
Selv om jeg får delene jeg bestillte, eller viss de kommer.

Så nå får jeg bare vente, kommer delene så blir jeg overrasket for å si det slik :D
 #280374  av kenobi_

2000 ST skrev:Fy å kjedelig....
Sitte og vente på godsaker og få feil....
Men hvis det er så galt at du ikke får erstatning eller nye deler, så kan jeg kjøpe de lyktene til mk3.
FÃ¥r du hvertfall noe igjen......
Mvh. Terje

De sa at jeg bare skulle beholde de delene jeg hadde fått. Men det kan jo hende de forandrer mening og vill at jeg skal sende de tilbake. Men viss de kommer om en liten stund så kan du få kjøpe lyktene av meg viss du vill. Men jeg tror ikke det er til supra . Det ligner jo, men på pakken så står det

312-1643PXUS
CELIC `94- `97
FRONT LAMP UNIT SAE

Så da er det vel til en celica? For allt jeg vet så kan jo de ha puttet supra MkIII lykter i en celica boks, det forundrer ikke meg for å si det slik.
 #280411  av tojo

312-1643PXUS
CELIC `94- `97
FRONT LAMP UNIT SAE

Hehe joda er lykter til MKIII 89+ det. pussig men sant :D mulig dem passer celica 94-97 også.
 #280421  av kenobi_

2000 ST skrev:Da skal jeg ha dem vis du skal selge.

Ok. Skal gi beskjed når det er klart :D
 #280725  av kenobi_

He He HE jeg må bare le :D :D :D

Da er det visst slik at jeg må sende tilbake de delene som jeg hadde fått feil av suprastore. De må få delene før de sender de rette delene til meg. Sist jeg snakket med dem så var allerede delene sendt til meg, men nå så venter de på delene som jeg har fått feil. De sier noe forskjellig HVER ENESTE GANG jeg snakker med dem :evil: :evil: :evil:

IKKE KJØP NOE FRA http://WWW.SUPRASTORE.COM det er min anbefaling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!