TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjelp med id av bilmodell i stygg ulykke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #281022  av wickeddark

var en stygg dødsulykke i tromsø i morrest. Noen som ser hvilken modell dette er?
Det er bekreftet at d er toyota. Står på øverste side her: http://www.itromso.no
 #281024  av Supramk3turbo

Vanskelig å se. Veldig tragisk det der:( Men kan minne om en gammel carina. Litt klarere bilde på vg.no
 #281026  av wickeddark

Ja utrolig tragisk. Var 2 gutter på min egen alder. Så regner med jeg hvertfall vet hvem de er om de er litt inne i motormiljøet.
Jeg syns det kunne se ut som en mr2 på taket. Den gamle typen. Vet vi har en sånn bil i tromsø. Men umulig å se, den var
knust til det ugjenkjennelige så godt som.
 #281046  av Badjoo

dette er 3. dødsulykke i den tunnelen på 1år..

kan si så mye som at han som kjørte er 18år og er bruker på dette forumet, han har en toyota starlet, litt eldre modell, med skråe striper på siden, han som satt på var rundt samme alder og en god venn av fører.

prøvde å søke etter bilen hans men fant ikke noe, muligens han var mer aktiv på et annet forum.

For de som husker å vet hva jeg prater om:Første ulykke som var i den tunnelen hvor 1 ung gutt på 17år døde og en annen på 17 ble liggende på sykehuset i 2007. Han som var fører av ulykken som skjedde i dag morrest er han som var passasjer i 2007 å ble liggende på sykehuset, men denne gangen døde han.

jeg går ikke ut med noen navn.

In nomine patris, et filii, et spiritus sancti.

Synd at slikt skal skje.
 #281055  av CelicaTurbo

Det er synd å se at slike ting skjer. Mine tanker går til familien.
 #281066  av ArildM

Hadde noen skumle slike tuneller hjemme i Meløy (Glomfjord) hvor mange ferskinger drev og driver med hastighetsrekorder. Veistandarden og bredden på veien gir ikke så mye margin for å si det slik, mista nesten min egen onkel i en slik ulykke.

Gi ungdommen baner å kjøre på :!:
 #281072  av Badjoo

tenkte jeg kunne si at denne "ulykken" var ikke noe "ulykke"..

Han som kjørte tok livet sit pga det som skjedde i fjor, han mistet bestekompisen sin og klarte ikke å takle det, han som var passasjer hadde psykiske problemer, og dame trøbbel. Så de har mest sannsyneligvis inngått en selvmordspakt, vil jeg tro etter å ha pratet med de nærmeste fellese vennene vi hadde.

Synd at slikt skal skje, er det ikke tromsøbrua så er det tunnelen..
 #281115  av CelicaTurbo

Det er jo nye holdninger i media nå om at man ikke lenger skal holde selvmord i det stille, men at det er positivt at det blir satt et fokus på slike problemer. Allikevel mener jeg vi ikke skal være forsiktig med å spekulere så mye i grunnlaget for ulykken selv om det kan virke sannsynlig at det var et selvmord. Jeg har selv tenkt tanken pga at dette var lokale gutter og de har jo truffet betongveggen så hardt at den knakk på langs av hele betongelementet. Men av hensyn til familien, vi kan ikke vite for sikkert at det er et selvmord og bør derfor være like åpne for at det var en ulykke.