TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slik det IKKE skal gjøres...!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #281415  av marlboro1310

#281442  av sindrejl

Ikke? er jo sabla effektivt..! råeste Burnouten jeg har sett med mr2 til dags dato så.. er jo kanskje sånn det SKAL gjøres? ;)
 #281449  av marlboro1310

revers påfølgende fullt pådrag fremover mens bilen faktisk ruller BAKOVER?? :shock: :shock:

Ja er sikkert effektivt hvis du har ett personlig problem med girkassen og Mr2n din, tror ikke du klarer å se for deg hvilke påkjenninger slik burning er på drivaksel etc...

men nu e nu æ nordlænding, å d e muli vi styre på ett litt anna vis... :)
 #281517  av sindrejl

Christian skrev:Muligens en smule ironi der... :wink:
;)

En bil er til for å brukest, går noe sundt så kjøper man nytt ;)
 #281518  av hmsilset

sindrejl skrev:
Christian skrev:Muligens en smule ironi der... :wink:
;)

En bil er til for å brukest, går noe sundt så kjøper man nytt ;)
Helt enig!Har ikke råd til sånt oftest selv,men da tar jeg meg råd :P men akkurat denne burninga var litt rar da..
 #281534  av sindrejl

herlig ;)
 #281553  av Christian

Ca 300. Har ikke bremset den. Kanskje feil å repetere at denne bilen er til salgs i denne posten :lol: , men jeg prøver likevel.
Går som ei klokke, og er teknisk strøken. Kan med fordel omlakkeres, men ser helt ok ut på litt avstand :)
viewtopic.php?f=68&t=25245
 #281558  av hmsilset

Christian skrev:Ca 300. Har ikke bremset den. Kanskje feil å repetere at denne bilen er til salgs i denne posten :lol: , men jeg prøver likevel.
Går som ei klokke, og er teknisk strøken. Kan med fordel omlakkeres, men ser helt ok ut på litt avstand :)
viewtopic.php?f=68&t=25245
300 i motor regner jeg med.Bare lurte jeg siden jeg har skal ha i sånn motor.ser på youtube mange turbobiler,men det står jo ikke hvor mange gamp de har..
 #281581  av hmsilset

Christian skrev:Uten å ha bremset den er jeg rimelig sikker på at det er mellom 250-260hk på hjula. Basert på andre med samme motor og mods.

Oi :D det er ganske mye da 8)