TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye stoler??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #282578  av WaxFraq

Hallais folks!
Nå har jeg da tatt meg selv i nakkaskinnet får å få bilen på verksted..som jeg har "nevnt" i tidligere innlegg (fra i høst), så ble det
veldig stopp på min lille mr2..
det endte opp med at jeg satte den i garasjen å bare glemte den der over vinter'n..helt til nå..
å da har den til å med fått muggel i sete..ekstrautstyr?? damn shit fu** osv...!!

å da er det store spørsmålet, hvor handler man stoler som er greie liksom??

skal bare gjøre alle oppmerksom på at jeg ikke er ute etter noe FIA godkjente stoler alla sparco evo sov,
ikke at det er noe galt med dem, men for min del så blir det kanskje litt "over the top"..det er langt fra hensikts messig for vanlig
vei kjøring..! :roll: men klart, hver sin smak!!!
 #282596  av WaxFraq

hmm..har ikke så veldig lysst på orginalstolene...
fant noen på raceland.no, dem het S-GTB II, synes dem så relativt greie ut..værtfall til den prisen!
 #282630  av WaxFraq

så ut som veldig kurrante stoler det der, uten tvil..men min samboer vil ha muligheten til å justere seteryggen da hun er ganske lita av seg..
en kompis av meg hadde den typen stoler i en impreza sti, og jeg fikk ganske vondt i ryggen når jeg kjørte den litt over lengre tid.. har en aldri så liten rygg skade som kommer å går, som gjør at det er litt kjekt å få justert ryggen i løpet av noen mil i bilen..men dette er veldig forskjellig fra føprer til fører, og ikke minst om hvilken bruk bilen skal brukes til..
for min del så blir det stort sett etter veien, å kanskje en bitte liten tur på bane, så jeg ser ikke for meg noen racing stol i den grad i min bil..
men skjønner godt at noen vil ha det på grunn av at det er tøft osv..ser ikke bort fra at det blir 4-punkts seler i bilen. :twisted:

burde nesten vært påbudt, forde da går det ikke an å kjøre uten å ha på seg selene.. :roll:

tror det blir den raceland stolen, dem var ca. 92 cm fra seterammen, noe som blir bra i mr2'n, tror jeg da.. :lol: