TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AFM til 4agze

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #284633  av SuperZite

Noen som vet om det er den samme som sitter i 4age som i 4agze eller om denne afm'en sitter i noen andre biler..

Tror min ikke er helt som den skal så skulle ha fått prøvd en annen en for å se om det hjelper, sliter med at den ikke levere nok bensin.
 #284637  av James

Mener å huske at det er forskjellig fra 4age til 4agze. Om det ikke skulle være har jeg en fra 4age motoren liggende...
 #284676  av SuperZite

Tror den fra 4agze er litt større men er ikke sikker.

Kan jo også være dyser som ikke funker,,
 #284788  av Xlr8

har du kontrolert bensin trykket?
 #284814  av SuperZite

Nei det har jeg faktisk glemt å sjekke. Har byttet til walbro 255lph men det ble gjort for snart 1 år siden. Men kan jo være feil på regulator.

Har testa litt i dag og ved halv gass ligger den på 14.7 men ved full gass ligger den på 18 og tomgang variere den fra 12 -14 står den lenge på tomgang stabiliserer den seg på ca 14.7
 #284823  av SuperZite

Noen som vet hva for stigning det skal være på bensin trykket på en mr2 mk1 sc.. 1:1 eller er det noe annet?
 #284960  av SuperZite

Bensin trykk ble målt til stabile 3 bar skal ligge på mellom 2,7 til 3,1 men det gikk ikke ned ved tomgang, mente det skulle gå ned tli 1,5 bar ca ved tomgang. Mulig det ikke gikk ned pga jeg ikke kjørte så lenge at motoren ble varm.