TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lette reg. nr. pÃ¥ sportsbiler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #285028  av Shaggylaggy

Hva er greia med at det skal være så lette tallkombinasjoner på reg. nr. på skilt på sportsbiler?

Er vel egentlig disse bilene det ikke burde vært lett reg.nr. på?
 #285030  av Supramk3turbo

He he. Helt enig. Har ikke akkurat en vanskelig kombinasjon selv... forbanna dritt. Men på en annen side så er det jo greit for sin egen del. Lett å huske:)
 #285037  av 2r-e-rik

det er jo en større sansynlighet for at noen rapper den. å da er det greit å huske regnr.

men uansett tenk så kult å kjøre supra med regnr MA70xxx
 #285055  av celicat23

Lett reg.nr = kult. Er ikke noe vanskligere enn det :D Og er noen ute etter og stjele en bil så spiller det liten rolle om det er lett eller vanskelig reg.nr.
 #285103  av Ã¸f

Det skal/må jo være lett reg-nr på en sportsbil dah :)
vår 300zx har skilt.nr: zx og kun 1 og 8 i tall-rekka 8)
 #285130  av EXS

min gamle gti16V hadde 4 ett tall i skilnr

glemte ivertfall aldri skiltnr når jeg skule handle deler:P
 #285136  av ArildM

Aah, nå forstår jeg hvorfor den gamle Amazonen jeg kjørte bakom med regnr A 1234 hadde så enkelt skiltnr, må jo være en jæ§§§el til en sportsbil :lol:
 #291825  av Shaggylaggy

ArildM skrev:Aah, nå forstår jeg hvorfor den gamle Amazonen jeg kjørte bakom med regnr A 1234 hadde så enkelt skiltnr, må jo være en jæ§§§el til en sportsbil :lol:
Tviler ikke ;)
 #291842  av Ã¸f

tror/mener at dette var den gamle typen "tall-rekke" på skilt-nr og er lettere å huske.
amazon er vel ikke noe man definerer som sportsbil,men det er jo morro at dem blir tatt vare på :) hmm...savner min gamle volvo duett 8)
ArildM skrev:Aah, nå forstår jeg hvorfor den gamle Amazonen jeg kjørte bakom med regnr A 1234 hadde så enkelt skiltnr, må jo være en jæ§§§el til en sportsbil :lol: