TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini MR2 TURBO treff pÃ¥ Ensjø i Oslo 9/3-04!!!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #35882  av The Doctor

Idag tok jeg og Mr.two et mini treff på ensjø etter jobben.. Første turen for Mr.Two i år med Turbon sin.. Så da måtte vi jo også ta et par bilder 8)

-Editert av MR2turbo- Forminsket bildene litt.
Vedlegg
bilder_082.jpg
bilder_082.jpg (75.9 kiB) Vist 3935 ganger
bilder_080.jpg
bilder_080.jpg (93.37 kiB) Vist 3935 ganger
bilder_079.jpg
bilder_079.jpg (97.87 kiB) Vist 3935 ganger

#35899  av Christian

Kan ikke dere være så snille å begrense bildestørrelsen litt? Sitter på analog linje oppi her og har ett lite helsike når hvert enkelt bilde nærmer seg 1mb :roll: Noe som som fører til at jeg dropper å kikke på posten, og ikke får sett bilene deres :?

#35902  av mr.two

han nevnte noe om at bildene kanskje ble litt store ja :) Men han sa han ikke visste hvordan man forminsket, er ikke noe datageni han der Doctorn :D Men kan jo be han forsøke da ....

#35926  av CelicaTurbo

er ikke så enkelt for alle det der, og ikke alle har programvaren heller. Jeg kunne ha redusert maksgrensen for filstørrelsene men det tror jeg bare hadde ført til en del frustrasjoner også..

men absolutt to fine biler det der :D

#35931  av MR2turbo

To flotte biler det der :) Er de helt orginale eller?

Så tok jeg å lagde bildene litt mindre sånn at det ikke tok motet fra de med analog linje ;)

#35966  av CelicaTurbo

hehe, begynte å lure litt nå for jeg hadde tenkt å gjøre det samme men så oppdaget jeg at bildene var jo ikke noe særlig store :)

#35974  av mr.two

MR2turbo skrev:To flotte biler det der :) Er de helt orginale eller?
Nei de er ikke helt originale, av det jeg har funnet på min ( sort ) er det HKS eksos, Blitz turbotimer, 0-100 0-402 etc måledings, Short shift og TRD ratt. Når den lader fult så står nåla på måleren i overkant av plussen på den originale boost måleren, kan det tyde på at noen har skrudd opp trykket litt da ? For jeg dro så vidt ifra Doctorn, og det sies at han skal ha ca 260 hk...

#35977  av CelicaTurbo

HKS eksosen din bidrar nok til å øke trykket en liten bit, men ellers er orginalmåleren omtrent ikke til å stole på i det hele tatt.. min går over øverste strek selv på 0.5 bar og går helt i taket på standard 0.7 bar.. :) Men kjøp deg en skikkelig måler, det er faktisk litt interessant å se hva som egentlig skjer på en slik måler, mye mer respons og uendelig mer korrekt enn standard måler, hver minste berøring av gasspedalen gjenspeiles i måleren :)

#35979  av mr.two

Ja får se om jeg finner ut av hvordan jeg skal kople en sånn en først, hva er lettest å montere selv ? Har hørt det er to forskjellige typer ! Må vel få meg en sånn fancy holder også :)

#35992  av Speeder

2stk pene biler...:) Blitt noen minimini treff rundtom i det siste nå:)

CelicaTurbo skrev:er ikke så enkelt for alle det der, og ikke alle har programvaren heller. Jeg kunne ha redusert maksgrensen for filstørrelsene men det tror jeg bare hadde ført til en del frustrasjoner også..
Det er ingen mulighet for å integrere en funksjon fra ett webgallery da?
Som forminsker bildene til defult 800x600 f.eks?
Er sikkert mange som ikke har noe serlig kunskap om pc, som det holder med å surre seg fram til forumet for. Nå tenker jeg ikke på noen spessielle, men vet med mine egne kompiser at det ikke er bare bare med data.

#35993  av The Doctor

Jeg har fått lastet ned et program slik at jeg kan forminske bildene lett så jeg skal få gjort det til neste jeg har noen bilder som skal vises frem.. 8)

Er det flere her rundt i Akershus område som kjører MR2, Celica,Supra osv??

#36008  av PÃ¥l

mr.two: TRD ratt? tøft! har lyst på et sånt jeg også. gidder du å poste et bilde av det så jeg ser åssen det ser ut? og hva med shortshifteren? følger det med TRD girkule eller har du original girkule?