TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp til Ã¥ finne delenr pÃ¥ en list til gt4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #285313  av samejon

Sliter med å finne delenr på en gummilist som skal ligge mellom det originale styling sideskjørtet og selve bilen. Har prøvd å få hjelp hos toyota, men det er håpløst. Noen her som kan hjelpe meg? Dette er da til en celica gt4 st 205. Lista er som tilbehør ved kjøp av sideskjørter til bilen, men det har eget delenr.
 #285665  av samejon

Tusen takk for hjelpen. Har sliti i flere uker for å få tak i de nummerene. Så endte det med at vi monterte skjørtene på lørdag, altså en dag for tidlig. hehe. Men det ble bra uten listene, så da går det greit. Men uansett bra å ha det her inne på forumet. For toyota er umulige å få hjelp av til slike ting.
 #285690  av castman

csstian skrev:Om dette er di orginale skjørtene som du får kjøpt hos toyota skal det være det.Jeg fant delenr på microcat som er delefilmen til toyota.
hmm, ikke sikker jeg. Trodde kanskje dette var TRD sidekjørt eller no? Andre som vet?

Hadde vært fint hvis denne kunne flyttes til celica delen :roll: