TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LÃ¥ste nøklene inni bilen :S

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #285459  av Burn out

Ja da kom den dagen jeg har frykta!!!!!! siden den jævla sentrallåsen ikke fungerer så pleier jeg å låse bilen før jeg går ut av den, og i dag så hadde jeg vel lit for mange tanker i hodet så jeg klarte å sette igjenn nøkkelen i bilen :oops:

Noen som har en god løsning på og komme seg inn i bilen uten å gjøre for mye skade?? Trenger hjelp!

Hvis noen vil hjelpe meg eller har løsninger på dette her så venligst send dette på pm slik at folk som ikke skal ha slik informasjon om bilene våre ikke får det.

Er veeeeeldig takknemlig for hjelp!

mvh.
 #285460  av Daniel HS

Hvis du sier hvilken bil det gjelder er det sikkert noen som kan hjelpe deg...
 #285461  av hmsilset

Ring naf eller falken.Det gjorde jeg en gang jeg slengte igjen bagasjerommet med treningsbagen og nøklene inni.Og bilen var låst. På mr2 er det verdt å prøve med en tynn og stiv streng først.Er lett å få sånne ting igjennom de vinduene både ovenfra og fra siden :D
 #285501  av Master

<redigert bort>

redigert av admin: Ikke så bra med lett tilgjengelig informasjon om hvordan bryte seg inn i våre biler. La oss håpe tyvene er dumme nok til å ikke skjønne tegningen selv så ta slike tips på PM istedenfor ;)
 #285522  av Tiendreal

vil du ha sikkerhet? kjøp en Mazda 323 ifra 87' jeg åpna dørene på bilen til fattern' med tuppen av en skistav, evt bare normale husnøkler. (åpna bakdøra med skistaven, satte tuppen inn i låsecyl. og presto, åpen dør)
 #285530  av lasse

Tiendreal skrev:vil du ha sikkerhet? kjøp en Mazda 323 ifra 87' jeg åpna dørene på bilen til fattern' med tuppen av en skistav, evt bare normale husnøkler. (åpna bakdøra med skistaven, satte tuppen inn i låsecyl. og presto, åpen dør)

Samme funka med min -86, brukte engang en ispinne :mrgreen:
 #285532  av Tiendreal

så en oversikt over mest stjålte biler for ikke lenge siden, merkelig nok var 323 nummer 1 :p
blir feil og kalle det låsesylinder hehe
 #285550  av Master

Er vel ingen hemmelighet at Mazda låsene er sinnsykt dårlige (de fra 80- begynnelsen av 90 tallet hvertfall). Ikke rart at Mazda er det mest utsatte merket mtp tyveri. Har en kompis med en 626 1990 modell. Jeg kan låse opp døra hannes og starte bilen med min mazda 626 nøkkel. Men det går ikke motsatt, og i tillegg har jeg jo alarm :D

Har man en sånn gammel Mazda kan den like gjerne stå ulåst, for det er jo det den i prinsippet gjør. :)
 #285729  av villejan

Masse dritt slenging her om 626 låsene.... Klarte å låse meg inn i min gamle med en 50øring og startet den med en husnøkkel..

Dette fattet jo ikke den stakkars idioten som prøvde å stjele den en gang. Han sovnet inne i bilen. Våknet ikke før politiet rev han ut av bilen og klistret han opp etter veggen.. Haha.