TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Decat

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #287177  av JB-L

Noen som vet om man kan bytte ut caten med en decat på orginalanlegget? Trenger man og dyse om dersom man bytter og har K&N filter?
Kanskje noen som har en link til en forhandler også? :)
Toyota mr2 sw20 1991 n/a
 #287207  av Larsen

JB-L skrev:Noen som vet om man kan bytte ut caten med en decat på orginalanlegget? Trenger man og dyse om dersom man bytter og har K&N filter?
Kanskje noen som har en link til en forhandler også? :)
Toyota mr2 sw20 1991 n/a
Ja du kan byttet røret som blir kalt for "downpipe" så kan du enkelt få fjernet katalysatoren. Vet ikke hva du sikter til med "dyse" da.
 #287259  av Larsen

JA den funker nok fint. Hvis det er lambda sonden du sikter til så ja, du kan ikke kjøre uten den.
 #287260  av JB-L

Takker! :)
Noen som har handlet med rougesystems foresten? Erfaringer?
 #288234  av inzane2012

JB-L skrev:Takker! :)
jeg har bare hatt noen samtaler med folka der borte og sendt noen mails men aldri kjøpt noe der, men det virker som en ganske seriøst bedrift:) jeg har ikke noen betenkninger med å handle derfra vertfall... eneste jeg kan klage på er den elendige pausemusikken når du blir satt over til forskjellige folk;)
 #289733  av BT-GTI

fra rougesystem er det bare en ting å klage på. hvis de ikke har ting liggende der de tar telefonen/leser mailen (telefon gjør det personlig og det går lettere) så tar det evigheter, regn med minst 3-4måneder.
 #289749  av jumbo

JB-L skrev:Takker! :)
Handlet eksos, coilovers og lys derfra... Ingenting å utsette for min del, men anbefaler sterkt å ringe fremfor epost... Som hos de fleste andre bedrifter, får du mye raskere respons og service ved å ta direkte, muntlig kontakt.