TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Delenummer pÃ¥ turbo spindler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #287305  av Arne rebel

Jeg har etter flere besøk endelig fått turbospindlene fra toyota, men når jeg får dem hjem er de like store som gti sine spindler.... Kan noen hjelpe meg med delenummer da jeg ikke klarer å forklare ekspeditøren at jeg ikke har bilnummer eller chassi nummer han kan bruke...eller at det fins en turboversjon. Gti spindlene kostet forresten 2460kr pr stk. Når jeg mener med spindler er det som hjulet festes i (er ikke mekaniker :wink: ) Dette er det eneste hindret jeg har får åtteren går...

Arne Erik
46822419
 #287308  av cameleon

Er det denne 1UZFE motoren det er snakk om?
 #287380  av Ivar

Arne rebel skrev:Jeg har etter flere besøk endelig fått turbospindlene fra toyota, men når jeg får dem hjem er de like store som gti sine spindler.... Kan noen hjelpe meg med delenummer da jeg ikke klarer å forklare ekspeditøren at jeg ikke har bilnummer eller chassi nummer han kan bruke...eller at det fins en turboversjon. Gti spindlene kostet forresten 2460kr pr stk. Når jeg mener med spindler er det som hjulet festes i (er ikke mekaniker :wink: ) Dette er det eneste hindret jeg har får åtteren går...

Arne Erik
46822419
Turbospindlene er like som på GTien...
Samme med navet, hubben, lageret, kort og godt alt.
 #287394  av Arne rebel

Det var rart, for mine turbo akslinger går ikke inni...og de er 3cm i diameter mot gti sine som er mindre.