TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp av dekk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #36251  av CelicaGT

Det er på tide å gå til innkjøp av dekk til felgane.
Har sett på Goodyear F1 dekket på wheelie.no. Lurer litt på om det er gamle typen F1 DS-D2(blir jo utslitt i første rundkjøringa, skulle hels hatt DS-D3)Ringe imårra.
MEN!!!!!!!

Nokken som har sider til andre som selger billig og sender heile landet???

Sjekka ut: http://www.sharifsdekksenter.no , men den sida funka ikkje....
Andre merker dåke anbefaler???

#36321  av kake

Goodyear F1 GSD3, har de på eiker motorshop (http://www.eiker.com).
Det er forresten et meget bra dekk.

#36353  av Goose

Hørte Goodyear F1 er laget for italienskmarked dermed ikke einet for norske veier, men vet ikke om det stemmer :roll:
 #36422  av Tommy

CelicaGT skrev:Det er på tide å gå til innkjøp av dekk til felgane.
Har sett på Goodyear F1 dekket på wheelie.no. Lurer litt på om det er gamle typen F1 DS-D2(blir jo utslitt i første rundkjøringa, skulle hels hatt DS-D3)Ringe imårra.
MEN!!!!!!!

Nokken som har sider til andre som selger billig og sender heile landet???

Sjekka ut: http://www.sharifsdekksenter.no , men den sida funka ikkje....
Andre merker dåke anbefaler???
jeg var hos sharif for 14 dager siden, ga meg knalltilbud på 235\40 17, er det marangoni dekkene heter? fikk nesten halv pris fra han i forhold til de beste prisene jeg kunne skaffe fra andre leverandører(1000 for dekket). du kan ringe han på 41412929.

disse skal han btw sende til bodø for ca 100 kr dekket...
dette var som sagt på mine dekk, de måtte han i tilegg bestille, så mulig han fikser bedre pris på de han har på lager. jeg valgte disse for jeg skal bare bytte bak, så jeg synes det er greit å ha samme mønster + dekktype.

#36435  av CelicaGT

Takker for alle svar!
Dekk er bestillt, kjem til veka :D
Ordna meg grei avtale hos toyota igår. Dei legger dekka på felg til meg gratis :D (kjøpte verken dekk eller felger hos toyota,berre handla MASSE deler dei siste åra)

#36579  av Erlend

Dekk er vel det siste man skal være gnien på egentlig :) Finnes det en kjede som selger Yokohama i Norge forresten?

#36591  av chris

Erlend skrev:Dekk er vel det siste man skal være gnien på egentlig :) Finnes det en kjede som selger Yokohama i Norge forresten?
var reklame på radioen for noen som solgte yokohama dekk i trondheim. husker ikke hvilken sjappe det var, og om det var kjede. vianor kanskje? husker ikke.

#36593  av Erlend

Her i Larvik selger Larvik Vulk dem...men lurte på om det var noen stor kjede jeg, Dekkmann eller noe lignende? Bare nysgjerrig egentlig :)

#36596  av @lpher

chris skrev:
Erlend skrev:Dekk er vel det siste man skal være gnien på egentlig :) Finnes det en kjede som selger Yokohama i Norge forresten?
var reklame på radioen for noen som solgte yokohama dekk i trondheim. husker ikke hvilken sjappe det var, og om det var kjede. vianor kanskje? husker ikke.
Vet Grisedyre Hanebo & Sortvik har giftet seg med Yokohama..så det kan ha vært de....bare PRØV å få dem til å anbefale noe annet ennn Yoko du... :-) Korrupte jæ****! :-)

@lpher

#36598  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
Vet Grisedyre Hanebo & Sortvik har giftet seg med Yokohama..så det kan ha vært de....bare PRØV å få dem til å anbefale noe annet ennn Yoko du... :-) Korrupte jæ****! :-)

@lpher
neida. var ikke dem. Rishaug Dekk var det! På havna. Kom på det nå. De har Yokohama og Pirelli.