Satt inn turbo trykk måler, og turbo timer i går.
nå når jeg gir gass og i det den begynner å lade trykk så rykker det noge jævlig (som om jeg sko ha clutchet feil) så forsvinner alt kraft fremmover og dumpen smeller med en tragisk lyd (som om dumpen sko ha løsnet, og bilen får feeling som om dumpen sko være av) så lyser "check engine" lyset og bilen er helt død. så går lyset av og bilen er helt fin, helt til jeg gir gass igjen så gjentar prosessen seg. jeg kan kjøre helt fint så lenge jeg holder turtall under 2500...
noen som har vert borti samme problemet?
nå når jeg gir gass og i det den begynner å lade trykk så rykker det noge jævlig (som om jeg sko ha clutchet feil) så forsvinner alt kraft fremmover og dumpen smeller med en tragisk lyd (som om dumpen sko ha løsnet, og bilen får feeling som om dumpen sko være av) så lyser "check engine" lyset og bilen er helt død. så går lyset av og bilen er helt fin, helt til jeg gir gass igjen så gjentar prosessen seg. jeg kan kjøre helt fint så lenge jeg holder turtall under 2500...
noen som har vert borti samme problemet?
Some magazines stated that the SW20 was downright dangerous to drive.
1991 MR2 2.0 Turbo Sommer bil
1994 Golf 1.8i Vinter bil
1987 Ford Escort RS turbo projekt
X:1993 MR2 2.0 Turbo *Slaktet*
X:1987 Ford 2.0i Scorpio *Deceased*
1991 MR2 2.0 Turbo Sommer bil
1994 Golf 1.8i Vinter bil
1987 Ford Escort RS turbo projekt
X:1993 MR2 2.0 Turbo *Slaktet*
X:1987 Ford 2.0i Scorpio *Deceased*