Ullsokk skrev:Hei, har noen flere spm til deg
NÃ¥r ble den Eu godkjent?
Er det noen feil på bilen?
Er den nye motoren godkjent, står den i vognkortet? Eller må man inn med orginal motor ved neste godkjenning?
Er det noe rust på Understell, eller andre plasser, evnt. hvor?
*Edit*
Hvor ble den importert fra?
Hvor langt har karosseriet gått ?
Kommer ikke på noe mere akkurat nå, så det for holde for øyeblikket 
Mvh, Remi K.
EUgodkjennt 12.03.2007
Det er ingen feil på bilen, men en eller aennen foring foran er slitt, så det kommer av og til en liten pipelyd når man vrir på rattet, her snakker vi småpirk

Ellers er det en liten eksoslekasje mellom effektannlegget og katalysatoren, pga rust på sistnevnte. Glemte å skrive at bilen ble lakkert for et par år siden hos toyota! + et lite hull i fOrersetet.
Motorskiftet er ikke skrevet inn i vognkortet, men man må selvfOlgelig ikke skifte motor under godkjenning hehe.
Karosseriet er galvanisert så på det har jeg ikke funnet en flekk med rust!
Bilen er importert fra Tyskland, har papirene fra det og til og med prislappen som hang i vinduet på den der. (Forrige eiere har heldigvis vaert like pedantiske som meg, så jeg har kvitteringer på omtrent alt som er gjort med bilen siden den kom til Norge).
Bilen er kjOrt 215.000 som det står på autodb
Håper dette var et bra nok svar, bare til å spOr om mer om Onskelig!
Husk at motoren er byttet fra en med 156hk til en med 175, her snakker vi ikke om noe 250hk turbomotor. Ser ingen grunn til at dette skal vaere noe problem
