TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Mk2 Selges SOLGT

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #288100  av Ullsokk

Er det mulig at du slenger noen flere bilder ?
Lurer også på, ble girkassen byttet samtidig som du byttet motor ?
var litt uklart i annonsen.
 #288124  av KinG^KaoZ

Kan ta flere bilder. Girkassen skal ha blitt byttet ut sammen med motoren, det var ikke jeg som byttet den. Giringen er presis og fin.

Bilde
Bilde

Orginalfelger med vinterdekk:

Bilde
 #288142  av Ullsokk

Hei, har noen flere spm til deg :P

NÃ¥r ble den Eu godkjent?
Er det noen feil på bilen?
Er den nye motoren godkjent, står den i vognkortet? Eller må man inn med orginal motor ved neste godkjenning?
Er det noe rust på Understell, eller andre plasser, evnt. hvor?

*Edit*
Hvor ble den importert fra?
Hvor langt har karosseriet gått ?
Kommer ikke på noe mere akkurat nå, så det for holde for øyeblikket :)

Mvh, Remi K.
 #288148  av KinG^KaoZ

Ullsokk skrev:Hei, har noen flere spm til deg :P

NÃ¥r ble den Eu godkjent?
Er det noen feil på bilen?
Er den nye motoren godkjent, står den i vognkortet? Eller må man inn med orginal motor ved neste godkjenning?
Er det noe rust på Understell, eller andre plasser, evnt. hvor?

*Edit*
Hvor ble den importert fra?
Hvor langt har karosseriet gått ?
Kommer ikke på noe mere akkurat nå, så det for holde for øyeblikket :)

Mvh, Remi K.
EUgodkjennt 12.03.2007

Det er ingen feil på bilen, men en eller aennen foring foran er slitt, så det kommer av og til en liten pipelyd når man vrir på rattet, her snakker vi småpirk :) Ellers er det en liten eksoslekasje mellom effektannlegget og katalysatoren, pga rust på sistnevnte. Glemte å skrive at bilen ble lakkert for et par år siden hos toyota! + et lite hull i fOrersetet.

Motorskiftet er ikke skrevet inn i vognkortet, men man må selvfOlgelig ikke skifte motor under godkjenning hehe.

Karosseriet er galvanisert så på det har jeg ikke funnet en flekk med rust!

Bilen er importert fra Tyskland, har papirene fra det og til og med prislappen som hang i vinduet på den der. (Forrige eiere har heldigvis vaert like pedantiske som meg, så jeg har kvitteringer på omtrent alt som er gjort med bilen siden den kom til Norge).

Bilen er kjOrt 215.000 som det står på autodb ;)

Håper dette var et bra nok svar, bare til å spOr om mer om Onskelig!

Husk at motoren er byttet fra en med 156hk til en med 175, her snakker vi ikke om noe 250hk turbomotor. Ser ingen grunn til at dette skal vaere noe problem :)
 #288155  av Ullsokk

Driver og ser på flere biler før jeg bestemmer meg helt, så spør om det meste jeg kommer på :P

Hva har du utav høytalere i bilen ?
Er det serice hefte i bilen, og er servicer blitt fulgt ?
Er det mulig og få se bilde av hullet i førersetet?

Mhv.
Remi K.
 #288197  av KinG^KaoZ

Er ett infinity kappa (? eller noe lignende) frontsett i den til et par tusen. Og en 4 kanals forsterker. Ville absolutt lagd en liten sub bak fOrersetet om du liker A hOre pA musikk nAr du kjOrer (noe jeg synes er helt unOdvendig :) ) Har sAvidt brukt carputeren, glemmer den helt ut hehe.

Har ikke servicehefte til den. Blir jevnlig byttet dyr castrololje og filter pA den.

Skal se til A ta et bilde av det hullet ja, er ikke noe du legger merke til egentlig.

Ta A prOvekjOr et par andre biler sA kommer du bort her og kjOrer min :)