TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• klkkis bank overføringer???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #288960  av inzane2012

noen ganger så blir jeg så jævlig forbanna på den lokale banken min...
var en snar tur til førde i går for å hente mobilen min som hadde vert på reperasjon og skulle nett sjekke saldoen før jeg reiste, viste at jeg ikke hadde så veldig mye peng innpå der, men når jeg sjekket viste saldoen over 9 lapper disponibelt. jeg var litt forfjamset, men tok ut 500 spenn og kjørte til førde uten å tenke noe mer over det... men så, når jeg sjekka saldoen idag så stod det bare 22 kr disp... sjekka nettbanken min men der var det ikke noe tegn til at pengene hadde komt hverken inn eller ut av kontoen, heller ikke di 500 som jeg tok ut... faen at jeg ikke bare tok ut hele dritten med en gang...
samme har skjedd en gang tidligere, men da kom det inn en enda større sum, som forsvant igjen samme dag...

noen av dere andre her inne som har opplevd samma greia???
 #288963  av hmsilset

Om det ikke stod mange tusen i minus fra før av så er det noe muffens med den banken din da.Ring banken å få en forklaring med en gang.Og er det ikke noen god forklaring så bytter du bank. Kan hende noen har betalt inn på feil konto da,også har det blitt rettet på med en gang..