TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StÃ¥l Toppakning

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #291608  av CelicaST205

Kan du bruke opp igjen stål toppakning som står i 3sgte 3,4 gen motoren.
Har ein HKS 1,6mm toppakning som eg har brukt 1 gong før og er veldig i tvil på å bruke den opp igjen.
 #291609  av Supramk3turbo

Man kan sikkert det, men når du først skal bytte så kjøper man vel helst en ny :)
 #291620  av CelicaST205

Hmmm.....
Forsatt i veldig tvil. Trur nesten eg tar ein telefon til VS Motor på mandagen og snakker litt med han :D
Gidder liksom ikkje å hive 2000,- rett i dass viss eg kan bruke den opp att.
 #291732  av larsst185

jeg har hks pakning på min og akter å bruke den på nytt igjen.Det skal gå helt fint både etter hva jeg har hørt fra andre og erfart selv...
 #291744  av tojo

For å si det på en fin måte,er ikke alle som har lyktes med å bruke MHG flere ganger.
 #292289  av CelicaST205

Sliter noe jævlig..... Får ikkje tak i toppakning. Har hørt med Toyparts, Fensport, japanparts, RHDjapan.
Er det noen som har ein liggende?
Helst HKS 1.6mm eller veit kor eg kan få tak i det hadde vore konge ellers må eg berre vent til den kjem inn igjen på lager
 #292621  av Kanakkas

CelicaST205 skrev:Sliter noe jævlig..... Får ikkje tak i toppakning. Har hørt med Toyparts, Fensport, japanparts, RHDjapan.
Er det noen som har ein liggende?
Helst HKS 1.6mm eller veit kor eg kan få tak i det hadde vore konge ellers må eg berre vent til den kjem inn igjen på lager

Hør med Turbo Fun eller Autoconsult, men er stor sansynlighet for at de må bestille også..
 #292775  av Helmer

Jeg ville vurdert Cometic pakning om jeg var deg. Mye billigere og like bra. Koster ikke mer enn ca 500 kr + moms og frakt fra http://www.raceeng.com
Sist redigert av Helmer den 14 jun 2008 23:10, redigert 1 gang totalt.
 #292801  av Helmer

Det er samme pakning til 1., 2. og 3.gen. Hvertfall fra Cometic.
Ser på hjemmesiden til HKS at de ikke har toppakning til 3sgte i sitt sortiment lenger. :?: :roll:
 #292906  av Middelsmann

Kjøp kobber spray på box. og spray et tynt lagg på begge sider, eventuelt i mellom lagan i pakninga. da blir den helt tett og tåler trykk og høy tempratur