TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Camry til salgs. MÃ¥ sees,hehe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #292388  av Supramk3turbo

Her er en bil til dere som vil ha en sjelden spesiell camry. Litt senk på dette, smack så er'n klar :lol:

Ekstra utsyr:
- Feete utluftere på panseret, meget nødvendig.
- Skikkelig forseggjort soting av parklys og blinklys
- Fett chrom klistremerke på tanklokket
- Spesial jalla lakkerte speiler

http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde
 #292389  av KK-ma70

Supramk3turbo skrev:Her er en bil til dere som vil ha en sjelden spesiell camry. Litt senk på dette, smack så er'n klar :lol:

Ekstra utsyr:
- Feete utluftere på panseret, meget nødvendig.
- Skikkelig forseggjort soting av parklys
- Fett chrom klistremerke på tanklokket

http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde
Heyyyy... Magler ostehøvel på bakluke...
 #292392  av Supramk3turbo

Ja, så klart. Hvordan kunne jeg unngå å se det. Sorry KK-ma70 :lol:
 #292393  av Daniel HS

Den så jo ikke sååå gale ut da. Kunne vært verre.. Ikke at den er pen på noen som helst måte :P Men mulig at jeg bare regelrett har sett for mye stygge, harry og overstæsja biler i mitt liv :P
 #292397  av Supramk3turbo

He he. Nja, etter min mening gjør man ikke dette med en Camry :D Ikke med noen biler, om man ser etter ser du at sotingen av parklysa holder på falle av, antagelig limt på vanlig sot film på UTSIDEN, klistremerke på tanklokket?? Uakseptabelt. Faket lufting på panseret, no way. Lakkere speilene sølv(matt) på en vinrød camry...skeptisk.
 #292398  av Daniel HS

Supramk3turbo skrev:He he. Nja, etter min mening gjør man ikke dette med en Camry :D Ikke med noen biler, om man ser etter ser du at sotingen av parklysa holder på falle av, antagelig limt på vanlig sot film på UTSIDEN, klistremerke på tanklokket?? Uakseptabelt. Faket lufting på panseret, no way. Lakkere speilene sølv(matt) på en vinrød camry...skeptisk.
Ja, alt på den bilen er feil, det er vi enige om :wink:

Men har sett så mye annet som er verre enn dette. F.eks at det hadde vært ostehøvel, noen stygge grøftelys, svære 1000m, speilsot, dårlige neonlys innvendig ++. Og ikke minst, at den hadde vært dekaltrimma med "Turbo" eller noe bakpå :roll: :P
 #292400  av Supramk3turbo

He he, ja, det er vell akkurat det du sier der som mangler på denne. :D

Åsså dette kittet, he he.
Vedlegg
88-91TCEXTRMSSbb.jpg
88-91TCEXTRMSSbb.jpg (39.3 kiB) Vist 702 ganger
 #292430  av celicagt4205nord

hvis dere ser ekstra nøye etter ser dere att det er en dødningeskalle i høyre baklykt,utolig kult :lol:
det rare med slike harrye bileiere er at de på ett rart vis er xtremt stolte av bilene slik som denne karen her(begklager off topic)